MF KiKa Sponsorrit 05-06-2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is goed.Ik sta zo ie zo bij de ingang en iedereen moet langs mij.
Daarbij geef ik iedereen de opdracht wel om jou op te sporen.

ps mag het ookt hee zijn?lust geen koffie

Nee, puur op eigen waarneming, zonder hulp van anderen, zal ik me ook netjes gedragen en anderen niet vragen mij te helpen verhullen, afgesproken? :P

Thee mag ook.

Wat als het je niet lukt mij te signaleren, what's in there for me? *D
 
Nee, puur op eigen waarneming, zonder hulp van anderen, zal ik me ook netjes gedragen en anderen niet vragen mij te helpen verhullen, afgesproken? :P

Thee mag ook.

Wat als het je niet lukt mij te signaleren, what's in there for me? *D


Dan kom je naar me toe en krijg je een bak koffie voor mij.

Er is dan alleen een probleem.Dan herken ik je nog en krijg ik een bak thee van jou.hahahah
 
Laatst bewerkt:
Komt goed.

Motor is al herkend in ieder geval:

rjqhau.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelfs nog van plan om te gaan flyeren op de MFMM :P

Denk je dat dat zin heeft? Vermoed dat MF er inmiddels wel bekend mee is en er niet zoveel mensen van buiten MF zijn?

Wel om posters op te hangen bij de MacD. Zal daar wel ff voor mailen aangezien ik het topic gestart heb en ze dat nog ff ga melden. Kan ik ze gelijk vragen die posters op te hangen.
 
Denk je dat dat zin heeft? Vermoed dat MF er inmiddels wel bekend mee is en er niet zoveel mensen van buiten MF zijn?

Wel om posters op te hangen bij de MacD. Zal daar wel ff voor mailen aangezien ik het topic gestart heb en ze dat nog ff ga melden. Kan ik ze gelijk vragen die posters op te hangen.


denk dat er zat mensen komen van buiten MF.

bij mij op het werk zijn er een stuk of 20 motorrijders die GEEN MFer zijn.
wel hangt er een poster op drie locaties in het bedrijf.. :Y
 
Maandblad van de zaak. We hebben een redelijk aantal rijders en een paar gaan er al mee. Hopelijk komt de rest nu ook !

Maandblad1.jpg
 
denk idd niet dat dat lastig is aangezien hij iedereen ziet bij de ingang in utrecht moet je wel zo eerlijk zijn om op de opgegeven machine te komen anders is het niet te doen.

En als je de luxe hebt om te kiezen met welke motor je gaat?
Voor inschrijving bedenken met welke je motor je wilt gaan?
Heb ik zelf niet, maar mijn pa wel. Ga nog inschrijven!

Wel mooi dat er al 515 inschrijvingen zijn!
 
En als je de luxe hebt om te kiezen met welke motor je gaat?
Voor inschrijving bedenken met welke je motor je wilt gaan?
Heb ik zelf niet, maar mijn pa wel. Ga nog inschrijven!

Wel mooi dat er al 515 inschrijvingen zijn!
Is mijn vraag ook ergens in dit topic ( vlgs mij ). Antwoord staat daar vlgs mij ook ergens.

Ik geef op het laatste moment door op welke motor ik kom ( afhankelijk van het weer )
 
Laatst bewerkt:
En als je de luxe hebt om te kiezen met welke motor je gaat?
Voor inschrijving bedenken met welke je motor je wilt gaan?
Heb ik zelf niet, maar mijn pa wel. Ga nog inschrijven!

Wel mooi dat er al 515 inschrijvingen zijn!

Gewoon inschrijven met de meest waarschijnlijke motor....wijzigingen kun je altijd nog doorgeven....
 
Is mijn vraag ook ergens in dit topic ( vlgs mij ). Antwoord staat daar vlgs mij ook ergens.

Ik geef op het laatste moment door op welke motor ik kom ( afhankelijk van het weer )

Luxe problemen ook ;)

Gewoon inschrijven met de meest waarschijnlijke motor....wijzigingen kun je altijd nog doorgeven....

Ok, ga zsm wel inschrijven, mocht het evt. wijzigen dan geven we het gewoon door.
 
gaat goed met de inschrijving inmiddels al weer 535 inschrijvingen.

om nog meer mensen bewust te maken van de actie rij ik tot en met de rit zo

image.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan