NitroMax
MF veteraan
Was echt ongelofelijk leuk, wat ee e norm aantal motoren
We waren er redelijk vroeg, wat inhield dat we dus als één van de laatsten vetrokken.
Heb die ouwe compressor met ijscowagen ernaast nog ff fiks aan moeten slingeren onderweg, gelukkig aangemoedigd door de Crew
Geen echte pechvogels ( behalve degenen die zich af lieten schrikken door wat regen ) ?
Bovenop de brug, zo'n 200 meter voor het eindpunt hield Q's K75 er mee op, liet wat koelwater lopen en wilde niet meer starten, is in de bus geduwd en het was zó dicht bij het eindpunt dat de motor niet eens vast gezet werd, hij moest er maar gewoon ff op blijven zitten.
Na afkoelen en een duwtje deed hij het weer en ook toen we weg gingen was er niets meer aan de hand, gewoon wat te heet geworden en door het langzame rijden laadde de accu niet goed genoeg bij.
Klein stukje snelweg terug gereden en toen lekker helemaal binnendoor terug naar huis
Nu ff piccies kijken
We waren er redelijk vroeg, wat inhield dat we dus als één van de laatsten vetrokken.
Heb die ouwe compressor met ijscowagen ernaast nog ff fiks aan moeten slingeren onderweg, gelukkig aangemoedigd door de Crew
Geen echte pechvogels ( behalve degenen die zich af lieten schrikken door wat regen ) ?
Bovenop de brug, zo'n 200 meter voor het eindpunt hield Q's K75 er mee op, liet wat koelwater lopen en wilde niet meer starten, is in de bus geduwd en het was zó dicht bij het eindpunt dat de motor niet eens vast gezet werd, hij moest er maar gewoon ff op blijven zitten.
Na afkoelen en een duwtje deed hij het weer en ook toen we weg gingen was er niets meer aan de hand, gewoon wat te heet geworden en door het langzame rijden laadde de accu niet goed genoeg bij.
Klein stukje snelweg terug gereden en toen lekker helemaal binnendoor terug naar huis
Nu ff piccies kijken
Laatst bewerkt: