MF "Kop van Noord-Holland" Deel 59! Op zoek naar de zon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Superbikes lijkt mij ook wel erg leuk om eens heen te gaan, maar ik heb er nooit tijd voor... Net als voor alle andere "leuke" dingen zeg maar. Ik doe ook niks morgen, misschien alleen de aanhanger nog ff wat opschuren zodat die weer in de verf kan. Ik heb hem bijna nodig om de tuin op te knappen.

Was vanmorgen trouwens nog vrij nat buiten... Weer niet met de motor te werk gegaan.

mvg Rick
 
Superbikes lijkt mij ook wel erg leuk om eens heen te gaan, maar ik heb er nooit tijd voor... Net als voor alle andere "leuke" dingen zeg maar. Ik doe ook niks morgen, misschien alleen de aanhanger nog ff wat opschuren zodat die weer in de verf kan. Ik heb hem bijna nodig om de tuin op te knappen.

Was vanmorgen trouwens nog vrij nat buiten... Weer niet met de motor te werk gegaan.

mvg Rick

Als het -20 is en er een dik pak sneeuw ligt ga je wel met de motor, en met een beetje regen laat je hem staan :?
 
Je bent dan weliswaar de aanschafprijs van de motor kwijt geweest, maar het ziet er weer tip top uit!

Haha.. de helft B|
ach ik kan weer lekker rijden :]

@norrie, wij gaan met pinksteren 3 dagen naar het zwarte woud.
Heb eventueel nog wel wat routes die je kan rijden oa. "door berg en dal" en uiteraard de "schwarzwalderhochstrasse met een hele route eromheen".

Voor hotels ed. even kijken op bikerhotel.de

In de eiffel is de "1001 bochtenroute" een aanrader, evenals de luxemburg cup ( betekend een klein uitstapje naar luxemburg uiteraard dus paspoort mee :+ )
 
Laatst bewerkt:
Goedeavond :W

weekend duidsland weer gehad.
Vrijdag met regen naar winterberg.
Zaterdag met natte sneeuw en veel regen naar simersfeld.
Zondag met natte weg en 0 graden naar de eiffel,
na de middag eindelijk een droge weg gezien.
vandaag heerlijk droog gereden :]
 
@norrie, wij gaan met pinksteren 3 dagen naar het zwarte woud.
Heb eventueel nog wel wat routes die je kan rijden oa. "door berg en dal" en uiteraard de "schwarzwalderhochstrasse met een hele route eromheen".

Voor hotels ed. even kijken op bikerhotel.de

In de eiffel is de "1001 bochtenroute" een aanrader, evenals de luxemburg cup ( betekend een klein uitstapje naar luxemburg uiteraard dus paspoort mee :+ )
Thanks.
We gaan eerst met een groep een weekend naar de Ardennen (tegen/in Luxemburg rijden).
Vakantiehuis in Rochehaut met eersteklas comfort te huur voor 10/12 pers

Daarna plakken m'n meissie en ik er een weekie Zwarte woud en/of Eifel aan vast.
 
Laatst bewerkt:
Avond!

Ook ik heb weinig met koninginnedag. Maar ze organiseren bij de kroeg de jaarlijkse toertocht, dus gaan we die mooi even rijden met een groepje :).
 
Kijk Hansssss, een mooie GTR1400 :P


full
 
Laatst bewerkt:
Mogguh! Vandaag lekker springen, heb niets met Koninginnedag. Vanavond niet op het vliegveld landen maar op het strand op texel, veel leuker dan wim lex!
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Nog even paar uurtjes werken tot 1 en dan aan een welverdiend biertje..hopelijk wordt het lekker weer :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan