MF "Kop van Noord-Holland" Deel 59! Op zoek naar de zon!

Status
Niet open voor verdere reacties.


geniet er nog maar van. als ie straks van een prive inversteerder is en niet meer onder openbare weg valt, kan het wel eens over zijn emt de touristen fahrten....niet vanwege geld, maar vanwege regeltjes.

hopen dat het zo'n vaart niet loopt, maar dit is weer een heel ander gevaar dan geld tekort oid. dit jaar nog zo vaak kogelijk gaan iig :P

alleen ligt er nu nog sneeuw.
 
geniet er nog maar van. als ie straks van een prive inversteerder is en niet meer onder openbare weg valt, kan het wel eens over zijn emt de touristen fahrten....niet vanwege geld, maar vanwege regeltjes.

hopen dat het zo'n vaart niet loopt, maar dit is weer een heel ander gevaar dan geld tekort oid. dit jaar nog zo vaak kogelijk gaan iig :P

alleen ligt er nu nog sneeuw.

Idd, balen. Het hele programma voor deze week en weekend is ook afgeblazen. Ben benieuwd hoe het er volgend jaar voor staat.
 
tears-of-the-sun.jpg
 
geniet er nog maar van. als ie straks van een prive inversteerder is en niet meer onder openbare weg valt, kan het wel eens over zijn emt de touristen fahrten....niet vanwege geld, maar vanwege regeltjes.

hopen dat het zo'n vaart niet loopt, maar dit is weer een heel ander gevaar dan geld tekort oid. dit jaar nog zo vaak kogelijk gaan iig :P

alleen ligt er nu nog sneeuw.

Idd :Y

*O* :W

Present btw :+
 
Rij ook wel eens op een volledig zwarte 1000 k6 of een groene Zx-7r
Jouw r6 komt me wel bekend voor, heb je hem al een tijdje?
Laat het hem niet horen!! :X :+

Hadden we het er een tijdje geleden niet over? Dat alle R1's en R6'sjes allemaal 1 pot nat zijn?
 
ach ik begrijp het wel hoor, ik heb hetzelfde gevoel met m'n opel kadett :Y

:+

_O-

Haha nee serieus nu... Zat even nu niet op te letten, aan het werk hea dus tussendoor vluchtig kijken of er nog meer mensen met teveel vrije tijd zijn :+
Normaal zie ik het verschil tussen een r1 en een r6 best aardig.
Ik vind het ook zeker geen verkeerde motoren vanaf 2005/2006 ongeveer, daarvoor is gewoon niet helemaal mijn ding. Maar dat is smaak, mijn broertje vind het 2003 model met die smalle platte achterkant en scherpe lijnen helemaal mooi.

Iedereen moet toch lekker kunnen rijden op die fietsen die hij of zij mooi vind! *O*
 
:W
Kijk! Dat is het goede voorbeeld.. :+
Nu de rest nog.. :+
:+ Jullie posten mij iets te veel hier, in de winter kan ik dat wel bij houden, maar zomers zit ik liever op de fiets dan 'op' M-F :P
Zonder grappen:
In het Hoorn topic hebben jullie het al een behoorlijke tijd over een ritje maken. Terwijl wij veel vaker rijden. Dan is het toch leuk om mee te rijden? :P :]
Dat ben ik helemaal met je eens, al is het niet zo dat ik daardoor geen kilometers maak, het zou inderdaad een keertje gezellig zijn :Y

Ben wel een paar X met dit topic met een ritje meegeweest ('08 denk ik ofzo), maar de laatste keer vond ik geen succes (veel te grote groep) en ben ik afgehaakt :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan