MF "Kop van Noord-Holland" Deel 59! Op zoek naar de zon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W:+ Jullie posten mij iets te veel hier, in de winter kan ik dat wel bij houden, maar zomers zit ik liever op de fiets dan 'op' M-F :PDat ben ik helemaal met je eens, al is het niet zo dat ik daardoor geen kilometers maak, het zou inderdaad een keertje gezellig zijn :Y

Ben wel een paar X met dit topic met een ritje meegeweest ('08 denk ik ofzo), maar de laatste keer vond ik geen succes (veel te grote groep) en ben ik afgehaakt :/
Ik denk dat iedereen het wel eens is over het eerste.

2008? Dat is een tijd geleden! Afgelopen 2 jaar reed ik in groepjes van gemiddeld 4 man ofzo. Ach, als je stiekem een keer leest dat we gaan meeten ben je wat mij betreft welkom hoor! :Y
 
Robbert, mijn foto doet het niet meer. Zet deze maar in de OP
full
 
Kennone wat spammen jullie zeg! Ff 2 daagjes niet gekeken en halfuur leeswerk ineens.

@kev, duinday: check dit topic: 1e premeet voor het MFMW!
Volgende week zondag al!

@ pluus, het is inderdaad verdacht dat een 50 tal mannen, veelal gehuld in het leder, zich een heel weekend in een hotel verschansen, diep in Duitsland. :+
 
Eddytoo,
Ja dat weet ik al een tijdje. Ik denk dat ik het weer even afwacht ;)
 
@ pluus, het is inderdaad verdacht dat een 50 tal mannen, veelal gehuld in het leder, zich een heel weekend in een hotel verschansen, diep in Duitsland. :+

Zie je nou wel... ik dacht al dat ik de enige was die het opviel :+

iene miene mutte? :+
Ik ben eruit :Y
Nu mijn mede Suus weer zo een mooie foto post, zal ik ook mijn shoot foto weer tevoorschijn halen.

Dhr. Duin? wilt u mijn foto weer veranderen?
 
Zie je nou wel... ik dacht al dat ik de enige was die het opviel :+Ik ben eruit :Y
Nu mijn mede Suus weer zo een mooie foto post, zal ik ook mijn shoot foto weer tevoorschijn halen.

Dhr. Duin? wilt u mijn foto weer veranderen?

Goede keus :Y

Net een nieuwe helm besteld uit UK..zelfde helm als me vorige maar deze kleurstelling past beter bij mijn pak.
Vorige was niet helemaal ongeschonden uit de strijd gekomen na mijn schuiver.

oud
2u53qsn.jpg


nieuw
nexx-xr1r-carbon-black-red-small-full-face-helmet.jpeg
 
Laatst bewerkt:
die carbon helmen zijn wel vet! zo lekker licht.

ik had er 1 op zicht, maar die pastte niet op mijn vorm kop...wel jammer want nu voelt elke andere helm zwaar aan :p
 
die carbon helmen zijn wel vet! zo lekker licht.

ik had er 1 op zicht, maar die pastte niet op mijn vorm kop...wel jammer want nu voelt elke andere helm zwaar aan :p
Positief bekijken: een zware helm is een goede training voor je nekspieren :9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan