MF "Kop van Noord-Holland" Deel 63! Winterslaapjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
mag jij van mij vinden

Ron-Swanson-Says-Dont-Even-Care.gif
 
Ja echt super. Hij zou er vandaag meteen mee aan de gang dus dat is wel top. Zegt ie t kriebelt zeker wel om een rondje te gaan nou met t mooie weer. Haha jaaaaaaaa dus!

Ghehe katertje?

Hier vooral moeeee gisteravond salsa feest in strandpaviljoen in Callantsoog. Echt lekker gedanst maar was laat geworden en vanmorgen weer vroeg op.
Zo ff lekker relaxed met vriendin lunchen bij t strand.

Iedereen die nog lekker een rondje gaat rijden met dit prachtige weer heel veel plezier!
 
Morgen schijnt het nog mooier weer te worden. Dus nu even aan studie zodat ik morgenmiddag alle tijd heb voor een rondje :)
 
Gister m'n 'oude' achterwielbok omgebouwd tot motormover. Dit moet gewoon werken! :)

full


Ik vind die dingen toch net even te duur om er een extra aan te schaffen.
 
Ja echt super. Hij zou er vandaag meteen mee aan de gang dus dat is wel top. Zegt ie t kriebelt zeker wel om een rondje te gaan nou met t mooie weer. Haha jaaaaaaaa dus!

Ghehe katertje?

Hier vooral moeeee gisteravond salsa feest in strandpaviljoen in Callantsoog. Echt lekker gedanst maar was laat geworden en vanmorgen weer vroeg op.
Zo ff lekker relaxed met vriendin lunchen bij t strand.

Iedereen die nog lekker een rondje gaat rijden met dit prachtige weer heel veel plezier!

Jep. Dus dat wordt geen rondje op de motor voor mij vandaag.

oke leuk, ik zou nog weleens het rock&roll dansen willen leren.
 
Nice! Misschien nog 1 extra zwenkwieltje op de punt zodat je beugel niet over de grond sleept?
Mocht het goed werken dan staat dat nog wel op de planning...
Maar van de andere kant. Ik hoef alleen de achterkant er maar mee om te zetten, kilometers vreten zal het niet worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan