MF "Kop van Noord-Holland" Deel 64! Spijkerbroek Sjonnies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om 2 uur zie je al van die ventjes van 14 lazerus ronddwalen door centrum en is half het station al ondergenekt.. _O-

Ja en ik kreeg al meteen ruzie met zo'n raar wijf omdat ik der aankeek _O- Daarnaast ben je ook nog eens constant iedereen kwijt omdat t zo stervens druk is :+
Weet wel wat leukers te bedenken :')
 
About bier, drink zelf regelmatig la chouffe
En wanneer de Lidl Petrus bier heeft koop ik dat. Wordt weer tijd voor zomer dan smaken de biertjes extra lekker
 
echt?? fuck je hebt gelijk. 2013 was een snue motorjaar met die China trip en dat huis kopen, dat jaar is echt voorbij gevlogen.

dit jaar compenseren *O*
Ja man.

dsc87182.jpg
 
Zal ik dan maar de eerste zijn die aangeeft dat ik alles met alcohol saai en overbodig vind?
Je word er alleen maar dronken van, (bla bla gezelligheid, hoort erbij, bla bla) en je mag geen motor meer rijden *D

Laatste keer dat ik alcohol heb gehad kan ik me niet eens meer herinneren....
 
Ik vermaak me ook prima zonder drank. Vorig jaar paasvee ook niet gedronken en me evengoed prima vermaakt. Salsa feestjes drink ik ook nooit, ben altijd bob. Maar vind t af en toe wel lekker hoor paar biertjes in de kroeg of met uiteten lekker wijntje erbij.
 
Deze units haal ik bij de AH:

Erdinger-bottle-glass_RMO.jpg


Puur genieten!

(Ben een liefhebber van speciaalbier)
 
Zal ik dan maar de eerste zijn die aangeeft dat ik alles met alcohol saai en overbodig vind?
Je word er alleen maar dronken van, (bla bla gezelligheid, hoort erbij, bla bla) en je mag geen motor meer rijden *D

Laatste keer dat ik alcohol heb gehad kan ik me niet eens meer herinneren....

Dan heb je wel erg veel gedronken :+
 
Deze units haal ik bij de AH:

[afbeelding]

Puur genieten!

(Ben een liefhebber van speciaalbier)
Deze is zeker goed te doen.

Ga vaak als ik thuis ben naar het Hekeltje in Alkmaar en dan op advies van de verkoper daar neem ik dan een paar biertjes mee. Vaak is het advies wel goed.
Kan daar zelf niet kiezen want de keuze is er reuze :+
 
Zit eraan te denken om deze aan te schaffen:

_0_0_44AWQ.jpg

Kleurtje past bij de Versys 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan