MF "Kop van Noord-Holland" Deel 68! Grapje natuurlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen!
Mijn Ciao wordt verkocht (mits ik er een goed bod voor krijg) dus als een van jullie iemand kent die een goede, aparte Ciao wil.... laat maar weten. Hij staat op MP.
 
*O* *O* *O* zelf niks aangegeven bij de gemeente, maar ze gaan mijn beroemde kennismaking met huis weg gedeelte repareren :] kwam met ritje gister achter kijk maar met deze beelden:

bord rechts van de weg...en links op de grond zie je de witte markeringen wat ze gaan verbeteren
 
beetje wheelie doen kan evengoed wel hoor })
zorg dat je achter de voorrijder zit ;) als jij aangeeft dat er lekker doorgereden kan worden, geeft ie goed gas, dan kan je die monster ff aan de tand voelen :Y
Aldus de man met de meeste kilometers op demo-motoren.
 
Goedemorgen!
Mijn Ciao wordt verkocht (mits ik er een goed bod voor krijg) dus als een van jullie iemand kent die een goede, aparte Ciao wil.... laat maar weten. Hij staat op MP.
Waarom!?
Hij ziet er wel netjes uit. Wel een gek stuur :9

Edit: Oei, geel kenteken. Die zijn lastig te slijten :/
 
Laatst bewerkt:
Er staat zoveel... 2 motoren, bromscooter, brommer, 2 motorscooters en twee fietsen...
Als ik een mooi bod krijg gaat ie weg. Als de bromscooter voor een redelijk bedrag gerepareerd kan worden gaat die ook weg.
 
Aldus de man met de meeste kilometers op demo-motoren.

5545047_orig.gif
 
@ Grashopper: Kan kloppen, de linkerkoplamp dacht ik, die is dwars aan het doen... Ik denk dat er iets is afgebroken aan de binnenkant ofzo, maar heb geen spullen om het te repareren.... Echt bloedirritant. Heb al meerdere keren dat ik denk van nou ff dat doen, maar dat gaat gewoon niet meer. Ik moet bij die koplamp maar even een paar ringen erachter doen, dan schijnt hij iig beter naar beneden. Voor de APK is hij wel goed trouwens, maar goed, dat zegt ook niet alles.

Klopt dat er een auto achter hing, de 205 is stuk...

mvg Rick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan