MF "Kop van Noord-Holland" Deel 68! Grapje natuurlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stilte hier :)

Danny heeft weer een stukje carbon op de 10 geschroefd :z

Ach mn hok rijdt toch nog niet. Nieuwe dynamo ligt klaar op de tafel, maar moet nog even wachten op mn blokpakking uit China. Leverancier van de hondadealer leverde ze niet eens B| Kreeg gister de melding dat ie is verstuurd, dus ben benieuwd hoelang het duurt :+
 
Ach mn hok rijdt toch nog niet. Nieuwe dynamo ligt klaar op de tafel, maar moet nog even wachten op mn blokpakking uit China. Leverancier van de hondadealer leverde ze niet eens B| Kreeg gister de melding dat ie is verstuurd, dus ben benieuwd hoelang het duurt :+
Ga maar uit van een week of 2 -3
 
Stond 10 - 24 werkdagen bij idd op ebay :') Mja een andere site stond helemaal geen levertijd en was ook 2x zo duur. Die zou uit Amerika komen ofzo.. :+ Zie het allemaall welll..
Zelf snijden vond ik toch niet zo'n veilige optie met zo'n smal priegeldingetje _O-
Ach... zo groot is zo'n pakking niet :N en pakkingpapier is ook niet zo duur :N dus als je ff netjes werkt ben je met een uur weer aan het rijden :Y
Zegt de man die zelf met z'n luie reet midden in Frankrijk zit uitbuiken van BBQ :Y

A bientot :W Kan geen leestekens op die stupide tablet
 
Ach... zo groot is zo'n pakking niet :N en pakkingpapier is ook niet zo duur :N dus als je ff netjes werkt ben je met een uur weer aan het rijden :Y
Zegt de man die zelf met z'n luie reet midden in Frankrijk zit uitbuiken van BBQ :Y

A bientot :W Kan geen leestekens op die stupide tablet

Ja daarom dus :P Zo'n dun smal strookje papier netjes uitsnijden is niet mijn ding :+
En ach de hele week al op de fiets naar het werk :] T is mooi weer 8-)
 
Ach mn hok rijdt toch nog niet. Nieuwe dynamo ligt klaar op de tafel, maar moet nog even wachten op mn blokpakking uit China. Leverancier van de hondadealer leverde ze niet eens B| Kreeg gister de melding dat ie is verstuurd, dus ben benieuwd hoelang het duurt :+
gewoon innotec pakkingzooi gebruiken zo zit dynamodeksel van mij ook alweer jaren :]
 
Vanochtend Duinday opgedrukt op de A7 vanaf Purmerend tot ff voor de Coentunnel.
full
 
Laatst bewerkt:
Dat mag je zeggen!

Op assen was het overigens geen dooie boel *O*

Ik was mooi ff een daggie met vaders naar de british superbike's.
Iets van 7 races gezien van de 9, en mooi op de gt tribune gezeten.
Ook nog even over het paddock gewandeld en nog een aantal coureurs gesproken.

Al met al een top dag :)
 
nou dat bijlezen hoeft idd niet meer na een weekend antwerpen om te dansen :P 3e op benelux geworden dus mooi weekend gehad.

v/d week als t weer mooi weer is maar weer rondje doen met motor ( overdag )
 
Ik denk dat we een onderwerp nodig hebben. *D

Een goedemorge nog trouwens. :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan