MF "Kop van Noord-Holland" Deel 68! Grapje natuurlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen eerst een lange rit om de NC30 eens goed warm te rijden en 200km op de teller te zetten en dan de bank op :Y kijken wat de afstelling een beetje doet :9
 
Mooi ding hoor!

thanks *O*

Duurde ff maar dan heb je ook wat :+

het was het geklooi en gewacht waard *D wat een wereldfiets(je)! :9~

Vanmiddag nog even bij MADRacing op de bank gehad en hij is gezond verklaard!


38 Nm en 65pk op het achterwiel!

1010411_846578858699635_4549739148554530880_n.jpg
 
Hallo Noord-Hollanders!

Laat ik me even voorstellen, ik ben Gavin 20 jaar oud en woon in Heerhugowaard.
Ben Elektricien van beroep wat ik heel graag uitoefen!
Ik heb altijd al een beetje kriebels voor motoren gehad, zodra er een mooie motor voorbij komt racen altijd snel ff kijken!

Ongeveer een week geleden ben ik begonnen met wat topics op Motor-Forum, vooral het "motor te koop" topic mag ik graag volgen.

Ik ben bezig met het behalen van mijn motorrijbewijs, ik heb nu ongeveer 7 Terrein lessen gehad en vorige week mijn theorie behaald! 19 november mag ik mijn Avb examen doen!

Al een tijdje ben ik aan het rondneuzen voor een motor en nu is mijn ook gevallen op een Yamaha R6 uit 2000, aanstaande zondag ga ik daar voor kijken.

Ik zal dit topic in de gaten houden en wie weet touren we een keer een stuk samen.

Met Vriendelijke Groet,

Gavin
 
Hallo Noord-Hollanders!

Laat ik me even voorstellen, ik ben Gavin 20 jaar oud en woon in Heerhugowaard.
Ben Elektricien van beroep wat ik heel graag uitoefen!
Ik heb altijd al een beetje kriebels voor motoren gehad, zodra er een mooie motor voorbij komt racen altijd snel ff kijken!

Ongeveer een week geleden ben ik begonnen met wat topics op Motor-Forum, vooral het "motor te koop" topic mag ik graag volgen.

Ik ben bezig met het behalen van mijn motorrijbewijs, ik heb nu ongeveer 7 Terrein lessen gehad en vorige week mijn theorie behaald! 19 november mag ik mijn Avb examen doen!

Al een tijdje ben ik aan het rondneuzen voor een motor en nu is mijn ook gevallen op een Yamaha R6 uit 2000, aanstaande zondag ga ik daar voor kijken.

Ik zal dit topic in de gaten houden en wie weet touren we een keer een stuk samen.

Met Vriendelijke Groet,

Gavin

Welkom :W

Maar uhh volgens mij mag jij geen R6 rijden als je 20 bent? Want die kan niet op 35kw.
En ik zou hier op letten R6 overleden yamaha r6(2000) slaat af als hij warm is
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan