MF "Kop van Noord-Holland" Deel 68! Grapje natuurlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie het wel. Eerst maar eens dat ding in huis hebben. Niet dat ik straks een baksteen bezorgd krijg.
 
Zo, KTM doet het weer (effetjes).

vorige eigenaar had te veel olie er in gegooid. en ook de verkeerde filters gebruikt. en ws ook nog verkeerde olie |( |( |( |(

Dukie lijkt nu alles netjes binnen te houden. ;)
Wauw, dat is een weinig handig snuitje geweest :')
 
Zo, KTM doet het weer (effetjes).

vorige eigenaar had te veel olie er in gegooid. en ook de verkeerde filters gebruikt. en ws ook nog verkeerde olie |( |( |( |(

Dukie lijkt nu alles netjes binnen te houden. ;)

Que? In de tussentijd is ie toch al voor onderhoud geweest? Of was je te zuinig om de olie te laten wisselen? :+
 
Zo, rs'je is de deur weer uit. Kon niet wennen aan dat ding, SS zithouding is niet mijn ding en motortje was ook nog aan de kleine kant.

Nu een leuk KTM'etje zoeken :)
 
Robbert, mag deze in de OP?
full
 
Gistermiddag een rondje wezen :] ; vooral binnenweg, en een stukkie A7. Onbegrijpelijk dat je met een motor die zo godsgruwelijk hard kan wegtrekken, zo rustig kunt rondtokkelen. Thuisgekomen een kwartier moeten kwatten en tandenpoetsen om de vliegjes uit m'n bek te krijgen :Y

Een X-11 is niet zo groot als je denkt; de zitpositie is laag, en ze is nix langer dan de oude strikbike. Ze is alleen wat breder op de heupen ivm twee forse uitlaten ipv één brulpijp.
Ze is trouwens ook een stuk minder lawaaiig (fijn voor mijn buren als ik morgenochtend 04:00 de deur uit ga)

Gisteravond mevrouw Strikkie meegenomen om de sjon in de sjee te sjien sjakken.
Een enorme vooruitgang ten opzichte van de Soes; wegligging met zijn tweeën is veel beter.
En dat is ook de reden dat ik een andere heb gekocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan