MF "Kop van Noord-Holland" Deel 68! Grapje natuurlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ergens een elektrisch probleempje met m'n V-Storm... Kan hem niet meer starten omdat hij denkt dat de dodemansknop omstaan, heb geen koplampen en knipperlichten meer en als ik het gootlicht sein knopje indruk gaat me knipperlicht branden _O-
 
@ Valerie; Wuppie mag tegen die tijd uitrusten op mijn beeldscherm. Als íe dan nog niet van mijn helm gewaaid is (maar van de week kon hij zich bij 180+ nog vastklampen)

@ Jacco; Bij het balhoofd is altijd een pikant plekje voor een kortsluiting, je kunt natuurlijk ook eerst je schakelaars uit elkaar halen, alles lekker schoonmaken in de zuurvrije vaseline zetten en daarna de handel weer in elkaar frotten. Zijn er geen zekeringen doorgeslagen? dan is het mogelijk geen kortsluiting :N
 
Laatst bewerkt:
De grap is dat ik alle stekkers al uitelkaar gehad heb maar dat heeft het alleen maar erger gemaakt. Het begon namelijk alleen met het feit dat me koplampen het niet meer deden. Moet dus nog even verder zoeken :P
 
Je moet ook niet aan je eigen motor sleutelen. Neem een voorbeeld aan mij :+
 
Ik heb ergens een elektrisch probleempje met m'n V-Storm... Kan hem niet meer starten omdat hij denkt dat de dodemansknop omstaan, heb geen koplampen en knipperlichten meer en als ik het gootlicht sein knopje indruk gaat me knipperlicht branden _O-
:') wuut did you do :?

ALtijd kak elektra problemen :/

Heb je een stekkertje verwisseld ofzo :+
 
gisteren ff een ander dempertje op d'n XJR gezet... weer een Akra titanium Oval :)

xjr_zpsivqvlgov.jpg
 
Vanmiddag even een stukkie wezen rijden. Het weer viel immers erg mee vergeleken met de berichten...
Eerst even bij de ANWB-winkel in Alkmaar weest, vervolgens rap de stad uit en richting Driehuizen gestuurd. En toen begon het opeens wel hard te regenen, dus langzaamaan maar weer terug naar Heerhugowaard gereden.

Mja, nu zit ik op de bank in mijn joggingbroek omdat 't kruis van mijn spijkerbroek door de motorbroek heen zeiknat is geregend. :+
 
Goedemorgen allen :W

Mag voor mij onderstaande foto in de OP?

[afbeelding]
Ik zit al een heel tijdje te kijken of het nou dezelfde motor is of niet. Zo te zien andere remmerij, taartschep eraf en valblokken verloren. Andere voorvork ook? of heb je het hele spul uit elkaar getrokken en in de verf gezet? Ziet er in ieder geval goed uit :Y
Sorry, ben geen Kawasaki-expert en ik heb je al een tijdje niet in 't echt gezien :N
 
Laatst bewerkt:
Beste regio genoten,

ik zou me graag even willen voorstellen.
ik ben Joost 20jaar jong
woon in Hoorn naast afslag Hoorn noord.
hij op een zilver kleurige suzuki sv650N uit 2003.
heb vanaf mijn 18de jaar mijn motor rijbewijs. eerste motor was een gsxr600 2004. maar die ging te hard en gevolg was (ja dat)

als er nog vragen zijn hoor ik het graag

ik hoop dat de foto het doet.



10330442_514490438587418_8094125630104671462_n.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan