MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

goedenavond,

Laat ik me hier na 6 jaar ook maar weer eens melden.
Ik ben Alex, 32 jaar en woonachtig in het zonnige spanbroek. lang geleden heel actief hier geweest tot ik mijn geliefde sv in puin reed '(
altijd wel blijven kriebelen maar huisje boompje beestje gaf wat vertraging in het opknappen.

begin dit jaar weer actief gaan zoeken naar een donormotor en ca 2 maanden geleden had ik beet.
een mooie zwarte bijna orginele Sv op de kop getikt met een rare tik in de voorste cilinder. gelukkig doet mijn eigen blok het nog prima.

hieronder maar even hoe ze er nu bij staat en daaronder waar we weer naar toe gaan :]


sv650 2x.jpg

sv6501.jpg



lexusOP2.jpg

lexusOP3.jpg
 
Vervelend dat ik geen meldingen krijg van berichten van hier. Iemand daar ook last van? Ik volg wel.

Van der valk om 1 uur is prima naar mijn idee. De route ook en het weer wordt beter! Oscar (partner) en ik zijn van de partij. Ik zit nu een paar dagen in Harz :]. Ik zal ook even kijken of ik de track in m'n Garmin kan zetten.
 
Laatst bewerkt:
goedenavond,

Laat ik me hier na 6 jaar ook maar weer eens melden.
Ik ben Alex, 32 jaar en woonachtig in het zonnige spanbroek. lang geleden heel actief hier geweest tot ik mijn geliefde sv in puin reed '(
altijd wel blijven kriebelen maar huisje boompje beestje gaf wat vertraging in het opknappen.

begin dit jaar weer actief gaan zoeken naar een donormotor en ca 2 maanden geleden had ik beet.
een mooie zwarte bijna orginele Sv op de kop getikt met een rare tik in de voorste cilinder. gelukkig doet mijn eigen blok het nog prima.

hieronder maar even hoe ze er nu bij staat en daaronder waar we weer naar toe gaan :]

Welkom (terug) en heel gaaf! Lekker zelf knutselen :}
Is hij al helemaal klaar?
Als je zin heb in een rit as zaterdag, sluit je maar aan ✌️
 
Tijd voor een nieuw hoofdstuk deze week *O*
R1 is de deur uit gegaan donderdag avond en vrijdag heb ik het bedrag weer af mogen geven bij Ducati Amsterdam.
Deze week mijn nieuwe Ducati Hypermotard 950 RVE ophalen.
Klein leuk weetje, ik ben de 1e in NL met deze fiets 8-)

20200703-141207.jpg
Kijk, uiteindelijk gaat iedereen voor Ducati... Waarom heb je de R1 weggedaan? Fraaie motoren altijd die Hypermotards, al moet ik zeggen dat de kleurstelling niet helemaal mijn ding is ;) Gefeliciteerd iig. :)
 
goedenavond,

Laat ik me hier na 6 jaar ook maar weer eens melden.
Ik ben Alex, 32 jaar en woonachtig in het zonnige spanbroek. lang geleden heel actief hier geweest tot ik mijn geliefde sv in puin reed '(
altijd wel blijven kriebelen maar huisje boompje beestje gaf wat vertraging in het opknappen.

begin dit jaar weer actief gaan zoeken naar een donormotor en ca 2 maanden geleden had ik beet.
een mooie zwarte bijna orginele Sv op de kop getikt met een rare tik in de voorste cilinder. gelukkig doet mijn eigen blok het nog prima.

hieronder maar even hoe ze er nu bij staat en daaronder waar we weer naar toe gaan :]


Bekijk bijlage 1520994
Bekijk bijlage 1520995


lexusOP2.jpg

lexusOP3.jpg
Dat is een tijd geleden... Dat je nog steeds die sv hebt... Die heb je ook al wel een jaar of 12?

Mijn 1098 heb ik afgelopen winter verkocht, maar mis het nu toch wel enorm. Ik ga over 2 maanden verhuizen dus voorlopig even andere prioriteiten. Volgend jaar maar weer kijken naar een motor! Mijn interesse gaat wel uit nu naar een Ducati 749 of een 999.
 
Morgen halen we helaas niet.
Wel jammer had graag mee gegaan.
Ander keertje hopelijk

Veel plezier allen
Gelukkig goed weer
 
Maken jullie een stopje bij het terras of bij de ijssalon bij het klimduin in Schoorl? Het kan zijn dat ik 13:00 niet haal, anders probeer ik daar aan te sluiten
 
Mooie ronde gereden gister, 8 motoren in totaal!
Snel weer een nieuwe datum prikken. Wellicht willen er dan meer mensen mee :).
 

Bijlagen

  • 16D54E87-29F2-4571-ADE0-0DCC2BF37E13.jpeg
    16D54E87-29F2-4571-ADE0-0DCC2BF37E13.jpeg
    2,7 MB · Weergaven: 13
Toch nog met z'n 8en.. Leuk hoor.
Jammer dat we niet mee konden.
Zaterdag is voor ons vaak een werkdag.

Als het een keer evt op een zondag kan zijn we zeker van de partij. Misschien ergens in augustus?
2de week dan.. 1e zijn we op vakantie 😊
 
Hi mede motor fanaten,
Ook ik meld me weer eens na 5 jaar geen motor gehad te hebben.
Aanstaande zaterdag haal ik (weer) een blackbird op, en hoop hier weer leuke en aktieve ritjes mee te mogen maken met leuke mensen.
Dus, hallo iedereen, I'm back.....😁😁😁😁
 

Bijlagen

  • 20200711_151801.jpg
    20200711_151801.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 7
Kijk, uiteindelijk gaat iedereen voor Ducati... Waarom heb je de R1 weggedaan? Fraaie motoren altijd die Hypermotards, al moet ik zeggen dat de kleurstelling niet helemaal mijn ding is ;) Gefeliciteerd iig. :)

Na jaren 2 maten in de zeik te nemen met Stukgaatie en alle grapjes die erbij komen ben ik inderdaad ook over.
R1 was echt een supergave fiets om te rijden maar meerdere redenen :

Km stand begon op te lopen ( 28k ) en bij supersports word het met verkoop dan wel zeuren.
Herrie van de volle akra werd ik zat, zeker nu met wat er in Europa gebeurt met geluidsnormen en geklaag van iedereen is het wachten dat ik continue gezeik met dat ding zou krijgen.
En wou gewoon weer wat anders :+
 
Na jaren 2 maten in de zeik te nemen met Stukgaatie en alle grapjes die erbij komen ben ik inderdaad ook over.
R1 was echt een supergave fiets om te rijden maar meerdere redenen :

Km stand begon op te lopen ( 28k ) en bij supersports word het met verkoop dan wel zeuren.
Herrie van de volle akra werd ik zat, zeker nu met wat er in Europa gebeurt met geluidsnormen en geklaag van iedereen is het wachten dat ik continue gezeik met dat ding zou krijgen.
En wou gewoon weer wat anders :+

Oh ja: en de Duc hou je met zijn standaard uitlaat? O-)

Dat soort motorfietsen staan ook niet echt bekend om het subtiele geluid :P
 
Nog een Oh ja: Iemand nog interresse in een Zumo 590? Helemaal compleet met motor- en automount, kabel enz. Laatste updates gedaan begin juli 2020 dus ook de kaarten. Ik heb nu een Zumo XT dus deze ligt stof te happen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan