MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Jij hebt het over die andere landmarkrally. ;)
Maar die ff langs met een clubje helpt wel in de puntjes idd. :t
 
Welkom Maurice en Terrean! En recent aangeschafte motoren moeten natuurlijk wel geshowd worden hè :]

Is er wel eens eerder een toer tocht georganiseerd vanuit dit topic?


Dit is deel 69 en zeker in het beging waren er een paar maal per jaar wel meetings/ritjes. De laatste paar jaar is dat wat dood gebloed. Maar schroom niet om iets te organiseren, gewoon ergens afspreken (mac of zo) en iemand die een leuke leuke route heeft gaat voorop rijden. Maak wel afspraken over rijgedrag (niet onderling inhalen, folow up, enz.)
 
... Maar schroom niet om iets te organiseren, gewoon ergens afspreken (mac of zo) en iemand die een leuke leuke route heeft gaat voorop rijden. Maak wel afspraken over rijgedrag (niet onderling inhalen, folow up, enz.)
Dit dus.
Lijkt me leuk om wat meer motorrijders uit de regio te leren kennen en de omgeving wat te bezichtigen. Als import Alkmaarder heb ik nog niet de leukste routes mogen ontdekken, dus als iemand het voortouw neemt durf ik wel een datum te roepen 8-)

Overigens wel een puntje van aandacht: ik zou graag tussendoor een half uurtje bij een laadpaal willen staan. Ik rijd elektrisch en heb een range van ongeveer 150 km (bij gemiddeld 80km/h). Geen idee hoe lang een gemiddelde route is, maar tussendoor een ☕ doen in de buurt van een oplaadpunt is voor mij wel aangenaam 👍
 
Klinkt goed, en de route van Jasper lijkt mij een mooie route om te rijden met z’n alle :]
Lijkt me ook erg leuk om meer motorrijders uit de omgeving te leren kennen.
 
Leuk! Als het allemaal door gaat, sluiten er misschien nog 2 mensen aan. (zitten niet op het forum)
Ik zal op tijd een motor huren voor dat weekend. :] Nog meer liefhebbers?

Gaan mee:
1. JCJorien
2. Evy
3. Jasper2020
4...
5...
etc ect

o.v.b.:
4. Hansss
5. Oscar
6. Eveline
 
  • Leuk
Waarderingen: Evy
had het ook wel even leuk gevonden om mee te gaan en wat gezichten achter het forum te leren kennen.
maar ik zit dat weekend bij de wsbk op assen
 
Terug
Bovenaan Onderaan