MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Ik gebruik ook s100. Maar wel de droogversie. Niet die witte bus. Dry is de gouden.

Dit was mn 1e ritje van de motor..met tevens nieuwe ketting. Die smeren ze in de fabriek ook lekker vol... :X
Uitlaat, brug, velg en band zat helemaal onder.

Screenshot_20210522-070304_Gallery.jpg
 
Mag ik mij na vier jaar opnieuw voorstellen? 🙃
Vanaf 2011 heb ik ruim 6 jaar op een VFR750 gereden. Toen dit niet meer zo beviel heb ik hem verkocht en een Honda SH300 scooter terug gekocht. Voor het gemak en als woon - werk vervoer.
Deze heb ik afgelopen winter ook vervangen, nu voor een auto. En toen was ik echt motorloos....
Aangezien ik het motorrijden echt begon te missen heb ik mij de afgelopen tijd georiënteerd op een nieuwe motor en vandaag opgehaald!
Een Yamaha MT09 is het geworden 😍👌
Bekijk bijlage 1635125
He Susanna ook weer terug, leuk :t En gelijk weer een leuke motor gekocht.
 
*O*Even verifiëren.. *O*
Hoe staat het met de zin, gaat iedereen nog mee morgen?

23 mei; 14.00 uur
Verzamelplaats: MC drive Oost bij Boekelmeer
Noteer
* JCJorien + Oscar
* Willem1979
* Jean2Cilinder
* Bueno
* Evy + Thijs
* Mike
* Wouter
* Hansss
* Brolli21
*VlegelS
* VictorJK

Verzamelplaats klopt ook nog? :+
Ik krijg de route niet op mijn garmin, zal het vanavond nog eens proberen.
Weerbericht.. 2% kans op regen.. dus droog?
 
Laatst bewerkt:
Regent goed hier in heiloo.
Ik heb a geen regenpak of all weather..en b mn brommer mn er zo goor van...daar heb ik weinig zin in. Staat niet voor niks in de huiskamer haha.
Ik ga zo de spullen klaar leggen maar het moet wel droger worden. Anders vries ik eraf....
 
Zeer frustrerend dit weer. Was niet beloofd door het KNMI. Wacht nog even af, want ben niet in het bezit van regenkleding 💩
 
zo te zien voorlopig laatste buitje op buienradar sta de motor nog even beetje te wassen droog met beetje zon erbij
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan