MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Noh.... ik heb wel lekker gereden hoor totdat die vrachtwagen midden op de dijk stond. B|

Na een tijdje wachten heb ik mij erlangs gewurmd en doorgerost naar Hoogwoud. Leuk om weer eens een paar mensen van MF te ontmoeten :t
 
Ik heb ook heerlijk gereden. Na de verplichte stop op de dijk vanwege die vrachtwagen ben ik naar mn ouders gereden om daar Max Verstappen te zien winnen in Monaco. Net weer thuis,en de rit afgesloten zoals ie vanmorgen begon,in de regen :X
 
Sluit ik me bij aan, leuke rit gezellig terrasje geen regen top dag.
Ketting weer gesmeerd, opgeborgen en klaar voor de volgende rit.
 
Ik begrijp dat het leuk was. Dat is mooi. Heheh ik hield de groep niet meer bij op de dijk wegen. Moes uiteindelijk de aftocht blazen bij Ursem. Met een cruiser met 90 km/h over de dijk is niet vol te houden. _O-
 
  • Leuk
Waarderingen: Evy
Ik beloof beterschap O-), volgende keer de rustige rijders wat meer voor in de groep is het makkelijker om de snelheid aan te passen.
 
Fijn om te horen dat het leuk was!.
Ik dorst het zelf niet aan. Heb even buiten gevoeld maar in m'n pakkie vond ik het te koud. Het moet even warmer worden.... en als ik nu naar buiten kijk denk ik..gister was beter..
 
volgens mij kwam ik jullie tegen nabij Kolhorn om 11.05 uur. ik reed in mijn koekblik en moest naar Den Helder. mooi gezicht, zo'n rij motoren achter elkaar en ik meen een motorscooter voorop gezien te hebben, maar weet dit niet zeker
 
Nee. Dat waren wij dan niet.
Wij reden tussen Alkmaar en Schagen met een Tracer voorop.
Maar mooi om te zien dat anderen ook lekker genieten en een ritje maken.
 
Voorstel voor een rondje texel.
bijna heel texel, zon 3 uur sturen exclusief terras stopjes enz.

Naar den helder, boot duurt een half uurtje.
kosten boot vrij za zon ma € 11,00 voor motor met 1 of 2 personen.
Komende tijd inhet weekeind om het half uur een pont.

GPX viewer
 

Bijlagen

  • Rondje_Texel.gpx
    114,3 KB · Weergaven: 14
Idee supercool.

Maar wanneer?? Ik heb zelf liever de zondag. Baal alleen dar vriendin dr rijbewijs nog niet heeft. Dit vind ze ook leuk.
Dat is nog helemaal open, bij voorkeur bij mooi warm droog en windstil weer.
Rijbewijs halen schiet nu niet echt op mn zoon is al ruim een jaar bezig vooral met wachten op examens, nu eindelijk aan het rijden op de weg.
 
Ze mag as maandag theorie doen. Daar wacht ze al maanden op. Lessen liggen stil. Volgens de instructeur is ze al klaar. Bijzondere verrichtingen ook allang gehaald.....

Heel benieuwd hoe cbr met die wachttijd omgaat.ivm verlopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan