MF Lelystad - Opnieuw in leven geblazen!

Hey, een Lelystad topic, nooit gezien eigenlijk. Nou ben ik ook niet bijster actief op MF, maar ik wilde me toch even voorstellen. Ben dus Tim, woonachtig in de rozengaard en rijd een rode yamaha TRX.
Vanwege mijn beroep heb ik heel vaak doordeweeks tijd om te rijden, Mijn maten hebben alleen de weekenden tijd, dus rijd ik vaak alleen. Mijn motor staat ook in de OP van het TRX topic, en ik ben even vergeten hoe je een foto moet posten, komt nog wel een keertje.

P.s. Eerf, ik was je ook al tegen gekomen in het TRX topic, neem aan dat je nog steeds TRX rijd? Dan zijn er dus 3 in lelystad! (maatje van me heeft een zwarte)

:W
 
Volgens mij heb ik jou wel eens gezien in de bongerd of vlakbij de appie in ieder geval. Welkom hier ;) Word nog een mooi clubje zo.
 
Zou best kunnen, maar in de bongerd of het voorhof bij de appie kom ik nooit op de motor. Volgens mij hebben wij een aantal jaar geleden wel eens contact gehad met elkaar.
Als ik een kort rondje ga maken is dat meestal een rondje om te ring, langere tochten leiden me meestal naar de ijsseldijk.
 
Ik.zie ook wel eens een zwarte trx rijden...van de weej nog een rode SV1000, ook iemand van hier?
 
Zoo, welkom Tim!

Word inderdaad gezellig hierzo, het word toch wel langzaam tijd voor een meet and drive of niet?

Ik stel een paar data voor in en dan kijken welke datum de club op zn grootst is.
Zaterdag 25 april.
Zaterdag 2 mei.
Zondag 3 mei. (MFMM!!)
Zaterdag 9 mei.
Zondag 10 mei.

Ik wil sowieso naar MFMM dus of ik ga met dit topic of een andere ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik.zie ook wel eens een zwarte trx rijden...van de weej nog een rode SV1000, ook iemand van hier?

Die zwarte TRX is van een maat van me, dat kan haast niet missen. Ik geloof wel dat die TRX te koop staat overigens. Hij heeft ook een rode TL1000s, maar die wil hij houden dacht ik. Maar zoals hij zou zeggen 'voor de juiste prijs is alles te koop'. :z
 
Zoo, welkom Tim!

Word inderdaad gezellig hierzo, het word toch wel langzaam tijd voor een meet and drive of niet?

Ik stel een paar data voor in en dan kijken welke datum de club op zn grootst is.
Zaterdag 25 april.
Zaterdag 2 mei.
Zondag 3 mei. (MFMM!!)
Zaterdag 9 mei.
Zondag 10 mei.

Ik wil sowieso naar MFMM dus of ik ga met dit topic of een andere ;)

Ik weet niet wanneer ik weer kan rijden.
Ik ben zondag op de rotonde bij palazzo afgesneden. Meneer reed zo de rotonde op.
dus mn motor is momenteel even niet bruikbaar.

Hopen dat dit wordt afgehandeld als het zou moeten.
 
Volgens mij heb ik jou wel eens gezien in de bongerd of vlakbij de appie in ieder geval. Welkom hier ;) Word nog een mooi clubje zo.

Die TRX ben ik waarschijnlijk :P
Tenminste, als het een blauwe was.

P.s. Eerf, ik was je ook al tegen gekomen in het TRX topic, neem aan dat je nog steeds TRX rijd? Dan zijn er dus 3 in lelystad! (maatje van me heeft een zwarte)

:W

Zeker weten dat ik hem nog heb! Paar weken terug nog de cilinderkop laten reviseren ;(
Dit jaar al ongeveer 200 hele kilometers afgelegd met het ding B|
(tegen ruim 6.000 op de Deauville)

Er schijnen overigens nog zo'n 300 zoveel TRX-en in Nederland rond te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan