MF meeting vanuit-->R`dam

Kijk dat is een duidelijk plan ik vind het prima is ook voor degene die uit omgeving den haag komen goed te doen ( als ze weten wat de kuip is :9~ )

Wat mij betreft de mac bij de kuip

Zelfs als hagenees weet ik wat de kuip is, ik weet alleen niet hoe ik er moet komen vanuit Den Haag |(

Als ik de A12 (dat is toch die weg waar je opeens 80 moet rijden?) neem welke afslag moet ik dan nemen?

gr,

Mark
 
Zelfs als hagenees weet ik wat de kuip is, ik weet alleen niet hoe ik er moet komen vanuit Den Haag |(

Als ik de A12 (dat is toch die weg waar je opeens 80 moet rijden?) neem welke afslag moet ik dan nemen?

gr,

Mark


Mark, das de A13 en dan mot je links aan houwe

dan ga je naar de brienenoord richting doort (dordrecht) en dan hou je stadion FIJENOORD an

snappie?? Lekkah

RR ;)
 
Okay, dat staat daar ook ergens aangegeven, stadion Feyenoord?

hmmm.. natuurlijk staat zoiets bekends aangegeven :) Weet je ik zie het wel, ik vertrek rond 8.45 uit DH richting Delft (ff iemand ophalen) en zorg dat ik rond 10.00 bij de mac bij het Feyenoord stadion sta. :)


Mark
 
Laatst bewerkt:
Okay, dat staat daar ook ergens aangegeven, stadion Feyenoord?

hmmm.. natuurlijk staat zoiets bekends aangegeven :) Weet je ik zie het wel, ik vertrek rond 8.45 uit DH richting Delft (ff iemand ophalen) en zorg dat ik rond 10.00 bij de mac bij het Feyenoord stadion sta. :)


Mark


ik denk dat het makkelijker is als je gelijk naar de TEXACO bij sliedrecht rijd

anders wordt het schema zo krap

Massol

RR
 
Tsja.. dan wordt het weer lastig. Ik weet niet waar sliedrecht ligt en al helemaal niet waar een texaco zit.. Volgens mij is de kuip de beste oplossing voor mij :?

Mark
 
mark, tis gewoon richting dordt, en dan richting gorinchem

kom je vanzelf lanfs sliedrecht

en daar zie je ook vanzelf de TEXACO

RR

die denk dat je dat wel lukt
 
[...]
Gorichem
weet niet welke 't is maar als je na de brienenoord gorichem aan houd komt alles goed

Yep, je hebt gelijk. Hieronder de beschrijving op de eerdergenoemde pagina

-----------

00:04 4,7 am Afslag Prins Clausplein rechts aanhouden Rijswijk/Rotterdam
00:14 21,2 am Afslag Kleinpolderplein rechtdoor verder op A20 Ring Rotterdam (oost)
00:17 27,6 am AFSLAG Terbregseplein rechts aanhouden op A16/E19 Ring Rotterdam
00:23 37,6 am Afslag Ridderkerk-West rechts aanhouden op A15 Gorinchem/Nijmegen
00:24 40 am AFSLAG Ridderkerk-Zuid rechtdoor op A15 A15 Gorinchem/Nijmegen

------------------------

Mark
 
a15.gif


Dus vanuit den Haag de A12, de A4 / A13 naar Rotterdam. Dan de A20 / A16 naar Dordrecht, daarna de A15 naar Gorichem / Nijmegen.

Je gaat door een tunnel bij Alblasserdam, daar zit een Texaco aan de andere kant van de snelweg, doorrijden en je komt langs Papendrecht en Sliedrecht. Daarna komt Hardinxveld en de Texaco (Hardinxveld-Giessendam, Wensveen Benzinestations B.V., Rijksweg A15, 3371 LA) en daar ff stoppen. (Dus wel ff opletten dat je niet bij de Texaco bij Alblasserdam of Papendrecht gaat staan. ;) )

Duidelijk?
 
Laatst bewerkt:
pffffoei

gelukkig maar, kep al eens eerder een verhaal gehoort van een hagenees die naar belgie ging..

Hij's nooit meer terug gevonden :P

RR
 
Hehehe.. maar die hagenees die rijdt ook als een "natte dweil" zoals hij het zelf heeft gezegt (of was het een krant :? ) ;)

Ik denk dat ik er wel uitkom, eerst rotterdam aanhouden en dan vervolgens Goringem. Dan kom je langs sliedrecht en daar kijk ik uit naar een Texaco.

Mark
 
Zelfs als hagenees weet ik wat de kuip is, ik weet alleen niet hoe ik er moet komen vanuit Den Haag |(

Als ik de A12 (dat is toch die weg waar je opeens 80 moet rijden?) neem welke afslag moet ik dan nemen?

gr,

Mark

Let wel ff op voor dat je de brienenoord brug neem rechts aanhouden over de meest rechtse baan (de paralel baan) de brug nemen anders mis de de afslag feyenoord
 
Hehehe.. maar die hagenees die rijdt ook als een "natte dweil" zoals hij het zelf heeft gezegt (of was het een krant :? ) ;)

Ik denk dat ik er wel uitkom, eerst rotterdam aanhouden en dan vervolgens Goringem. Dan kom je langs sliedrecht en daar kijk ik uit naar een Texaco.

Als je de brienenoord over bent richting nijmegen aanhouden A15 volgens mij staat Gorinchem daar namelijk nog niet aangegeven
Mark
 
Terug
Bovenaan Onderaan