MF Meeting voor mijn deur + Update

Welke pannekoek wil je eten?

  • Naturel

    Stemmen: 9 20,0%
  • Spek

    Stemmen: 25 55,6%
  • Appel

    Stemmen: 11 24,4%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Op donderdag 11 september 2003 20:31 schreef RFerko600R het volgende:Joh henk, met je gezeik over die regen ;) , dan rij jij de route toch lekker andersom, ben je binnen 3 km's op de plek van bestemming :P

allememaggiessss, dat is een goed plan !!! zo er een bus heen rijden. ik mag namelijk niet nat worden van de doktor en ehh..... als ik die route dan andersom rijd dan kan ik op de helft naar 65 motoren gaan lopen zitten groeten.
Lamme klauw.... ;)

Nee ik rij wel gewoon mee met de stroming mee. Dan hoef ik ook geen route te lezen en eens lekker om mij heen kijken.


ps. zeg knullos stuuros jijos nog un kaartos uit griekenlandos.....
Mijn kaart "met prachtige natuurschoon plaatje" is naar je onderweg alleen het duurt wat langer in die gehuchten.
 
Ben er nu achter dat ik tegen die tijd nog geen motor heb, maar kom in iedergeval even kijken. Het is toch 1 min. hiervandaan :} . Misschien kan ik wel met het koekblik als bezemwagen fungeren ;)

vergeet dan niet je fietspompje mee te nemen mocht er iemand een lekke band krijgen.

pff pff pff "plop" zeg hoe hard ik ook pomp takkie, er komt geen lucht in de band. hieperdepieperdepiepeldepiep hakkie, er komt geen.... (inside joke die alleen leuk is als mensen de legendarische ome henk kennen).

Misschien kan je ook een hamer en een schroevendraaier meenemen. Ik hoorde namenlijk dat er ook ;) Ducati's ;) meerijden.... (flauwe grap met een hoog inkopgehalte)

Maar hoezo gaat het niet lukken met je Jawa ? moet het blok nog getuned worden bij Jawa sport division om die 2 hele pk's eruit te persen. Of is je motorblok nu al in de soep gelopen....
Rij dan met iemand mee die een BMW rijd. die buddy's lijken meer op paardenzadels waar je prinsheerlijk makkelijk honderder kilometers op kan rijden zonder dat de vleeselijk delen zich gaan aandringen in de hersenstam met de melden; GLOEIENDE GLOEIENDE, KHEB ZO'N PIJN AAN JOUW REET !!! :X
 
vergeet dan niet je fietspompje mee te nemen mocht er iemand een lekke band krijgen.

pff pff pff "plop" zeg hoe hard ik ook pomp takkie, er komt geen lucht in de band. hieperdepieperdepiepeldepiep hakkie, er komt geen.... (inside joke die alleen leuk is als mensen de legendarische ome henk kennen).

Misschien kan je ook een hamer en een schroevendraaier meenemen. Ik hoorde namenlijk dat er ook ;) Ducati's ;) meerijden.... (flauwe grap met een hoog inkopgehalte)

Maar hoezo gaat het niet lukken met je Jawa ? moet het blok nog getuned worden bij Jawa sport division om die 2 hele pk's eruit te persen. Of is je motorblok nu al in de soep gelopen....
Rij dan met iemand mee die een BMW rijd. die buddy's lijken meer op paardenzadels waar je prinsheerlijk makkelijk honderder kilometers op kan rijden zonder dat de vleeselijk delen zich gaan aandringen in de hersenstam met de melden; GLOEIENDE GLOEIENDE, KHEB ZO'N PIJN AAN JOUW REET !!! :X


Ha..ha...goeie keus die Nick-name van jou :+ :}

Groet 8-)
 
als jullie geen fotos posten he!!!! dan wordt ik boos ja!

ik wil minimaal 5 burnouts tegelijk voor de deur van die buren zien
 
als jullie geen fotos posten he!!!! dan wordt ik boos ja!

ik wil minimaal 5 burnouts tegelijk voor de deur van die buren zien

heb jij mazzel. ferko heeft net een nieuwe digitale camera en hij heeft em nog werkend gekregen ook mijn zijn commedor 64.
Kan hij mooie foto's en fillempies maken.

Maar misschien kan onze motorloze (helaas, nog wel) Niels met een camera een paar shots maken met een camera van iemand (de NOS bijvoorbeeld). Kan een handig iemand dit comprimeren tot een kleiner bestand en dat op MF plaatsen.
ideetje ?
 
als jullie geen fotos posten he!!!! dan wordt ik boos ja!

ik wil minimaal 5 burnouts tegelijk voor de deur van die buren zien

Dat is geen probleem, die foto's...

heb net een nieuwe digi cam, met een beetje geheugen, 1900+ foto's op vga-kwaliteit... :)
 
Als jullie je nou ff druk gaan maken over die foto's, stappen wij staks fijn het vliegtuig in om lekker 10 daagjes naar Griekenland te gaan :P .
 
Als jullie je nou ff druk gaan maken over die foto's, stappen wij staks fijn het vliegtuig in om lekker 10 daagjes naar Griekenland te gaan :P .

weet je wat jij moet doen vuile uitslover.....
Op vakantie gaan met je blonde vriendin en op elke hoek worden aangesproken door een griek met een onwijse sowlakie in zijn broek roepend:
Your my friend, your my friend.....

Dat moet jij doen ;)


Fijne vakantie knul en tot na de vakantie.
Enjoy it
 
wordt lekker druk daar
wel uh een vette burnout voor de deur
bij de buurman met z'n alle he
heeft ie een keer echt rede om te zeike
vanwege rookschade })
verder veel :] en eet plezier
 
Moet ik me ook aanmelden als ik misschien kom rijden (in ieder geval zonder pannenkoeken te gaan eten)? :?
 
Laatst bewerkt:
fulleke en amipetra (nieuwe MF'er) gaan ook mee!
heeft ze net een nieuwe fiets (Div ingeruild voor een SV650), kan ze mooi inrijden...

cu all there...

btw, moet ik dat nog apart aan je mailen of zo ?
 
fulleke en amipetra (nieuwe MF'er) gaan ook mee!
heeft ze net een nieuwe fiets (Div ingeruild voor een SV650), kan ze mooi inrijden...

cu all there...

btw, moet ik dat nog apart aan je mailen of zo ?

Mooi, het wordt steeds drukker...

Geef alleen ff in de poll aan, welke pannenkoek je eventueel wil.
 
fulleke en amipetra (nieuwe MF'er) gaan ook mee!
heeft ze net een nieuwe fiets (Div ingeruild voor een SV650), kan ze mooi inrijden...

cu all there...

btw, moet ik dat nog apart aan je mailen of zo ?

jaaaaaaaa..... leuk man.
Weer wat bekenden erbij. En vooral leuk omdat jouw! Petra een nieuwe fiets heeft. kan ze gelijk een dagje the feeling erin krijgen.
Leuk. *D

Tot de 28 dan maar.
 
helaas ,.. ik en zeepie kunnen de 28ste niet ivm de laatste tourrit van de v-max club holland..... volgende keer beter ??
 
Ik ben weer terug van 3 weken Azoren, en lust wel een spekpannekoek. Die hadden ze daar niet.

M'n nick staat verkeerd in de lijst deelnemers!
 
ff een kleine tussenstand;
67 zoals vermeld op de 1ste pagina

Nieuwe aanmeldingen;
urban; motorgek; fulleke; amipetra; kawamavi; Twixman

nog niet zeker;
sp1rookie; dokkie; Zwever

Afgezegd;
Don Yoshi (6); Mad V Max (7); Zeepie (stond niet op de lijst); Randy (11); Stamgast 2 (22)


Dus 69 motoren tot nu toe
 
Laatst bewerkt:
ahhh... gelukkig helpen die smiles ;) nu wel goed en hebben we niet nog een misverstand over de betrouwbaarheid van italiaanse schoonheden.
tot de 28 dan maar :}

Nog een misverstand :?

Mijn korte termijn-geheugen laat mij weer eens in de steek (denk ik).

See you 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan