MF Mega(mini) meeting SM only 2012

Laatst bewerkt:
toch nog best veel rechtdoor voor een dijk hoor. Wel leuk dijkje, maar vooral met supersport :)
 
deel 1: http://maps.google.nl/maps?saddr=Ba...=1,2,3,4,5,6,7,8,10,12,14,16,17,18,21,23&z=10
deel 2: http://maps.google.nl/maps?saddr=Di...t=h&dirflg=w&mra=ltm&via=1,2,3,4,5,6,7,8&z=11

voor de duidelijkheid, deel 2 komt direct achter deel 1 aan.. mocht van google maps geen punten er meer bij zetten..

en ja, hij staat op voetgangersroute :+ anders kon ik de gehele dijkroute niet erin zetten.. zitten enkele korte stukken tussen die verboden zijn voor ons motorrijders en automobilisten.


Je kan beter de dijk aan de overkant van de gestelde route pakken. Die is breder, minder door dorpen en zitten een paar hele leuke scherpe bochten in. ;)
 
Ik ga niet op de motor naar Apeldoorn.
Veel te ver!
En ik denk dat er nog 8 mensen dat zeggen uit de omgeving waar ik vandaan kom.
 
Ik ga niet op de motor naar Apeldoorn.
Veel te ver!
En ik denk dat er nog 8 mensen dat zeggen uit de omgeving waar ik vandaan kom.
Als het moet gaan we wel met een aanhanger of wat dan ook.
Maar ik vond de opkomst in Ijsselstijn erg goed.
Ik denk dat als je het daar weer zou houden, dat er nog meer mensen zullen komen.
Omdat het dan een bekende plaats wordt onder de sm rijders voor een jaarlijkse meeting.
Iemand mee eens?
 
Ik ga nog wel een polletje maken. Voor mij is het nog net te doen maar ik denk dat ik er toch een ahwtje voor ga lenen..

Nog andere optie's ?
 
ik denk dat er heel wat mensen komen uit het onderste puntje van zuid holland.
dan denk ik dat het nogal ver is.
en om nou de halve groep met een aanhanger te vervoeren lijkt mij niet alles.
dan ben ik bang dat er heel wat mensen afhaken.
of ik ben gewoon een zeikerd! ;-)
 
Dat is waar we kunnen nooit iedereen tevreden houden qua locatie.

Maar er is nog niets beslist. Als er nog andere tip's zijn horen we dat uiteraard graag! :Y
 
ik wil wel een gesprekje aangaan met meneer molenaar in ijsselstein om er nog wat extra omheen te doen! de opkomst vorig jaar was goed dus waarom nu niet??
 
Lijkt me leuk! Locatie Ijsselstein lijkt me prima! En het liefst op een zondag.

Ook leuk idee om met de hele groep naar een Supermoto race te rijden oid.
 
Laatst bewerkt:
Ijsselsteijn here we come!!!! *O*


:Y

en gelijk een pica van de motor die ik vandaag opgehaald heb bij bonmotoren! *O* :]

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan