MF-Oost # 161 - Waar topics wel 256 dagen oud kunnen worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is hier best bij te houden momenteel.. :z

Allemaal de beste wensen voor dit nieuw jaar!



Gefeliciteerd Maarten! Ziet er goed uit. Veel plezier er mee en welcome back!

ps. Waarom is het een een 'zij'? Ik vind Hondasaki een hij!
Zijn alle motoren van vrouwen een hij en van mannen een zij?

Uuuh geen idee eigenlijk... Ik vind het zo raar om te zeggen dat ik op hem ga rijden, dus is het maar een haar geworden...
 
In het kader van de oude koeien.... tegenwoordig rijdt ik met een zumo.

Heeft er iemand de route van de tex naar de Mühle voor mij digitaal?
Ik kan hem verder nergens vinden, en blijft toch een leuke route voor de doordeweekse avonden..
 
Hoi Hoi!

Jup, na 4 jaar (schrik! 4 jaar alweer) alleen 1 a 2 keer per jaar een motor gehuurd te hebben toch maar besloten zelf weer een motor neer te zetten. Huren is leuk, alleen het spontane rijden gaat er wel af, en de leuke voorjaarsweekenden als hemelvaart en pasen is drama om wat te vinden....

En ja inderdaad een schattig SV tje geworden, stuurt gewoon lekker en loopt best prima, dus weinig te klagen :) Wel iets minder dramatisch dan de falco maar dat mocht ook wel. Andere kanshebben was de Multistrada 1000 maar daar werd ik toch een beetje huiverig van de mogelijke onverwachte kosten.

Ze moet nog ff thuisgebracht worden, maar dit is het geworden.

[afbeelding]


leuk ding ,, veel plezier ermee
 
In het kader van de oude koeien.... tegenwoordig rijdt ik met een zumo.

Heeft er iemand de route van de tex naar de Mühle voor mij digitaal?
Ik kan hem verder nergens vinden, en blijft toch een leuke route voor de doordeweekse avonden..
Even denken:

Gildehaus-Bad Bentheim-Suddendorf-Ohne-Wettringen-Metelen-Ochtrup

Zitten nogal varianten in om bij de Duitse grens te komen en ergens na Wettringen iets verder om te rijden maar dat is het z'on beetje.

Ik had hem op mijn zumo maar is weer gewist omdat ik de route wel kan dromen. Afgelopen jaar vaak nog gereden, en een keer achter Aircooled.
 
even een update, het is wat stil op onze huizenjacht, wel wat huizen gezien maar dan bleek er te veel aan moeten gebeuren en waren ze niet bereid om iets te zakken ( dan zoeken ze het maar uit )
en dan wel achterstallig onderhoud! of sterk verouderd.

nu gaan we binnenkort weer wat bekijken, ziet er veel belovend uit.

wat ik me afvroeg, ik weet wat het gemiddelde verschil tussen vraag en uiteindelijk koop prijs is ( afhankelijk type huis en regio en leeftijd )
maar eigenlijk niet waar ergens de doorsnee taxatiewaarde zich bevind, ik neem aan rond de vraagprijs ( iets onder ) maar kan niet echt wat vinden bv gemiddeld 98 % van de vraag prijs
 
even een update, het is wat stil op onze huizenjacht, wel wat huizen gezien maar dan bleek er te veel aan moeten gebeuren en waren ze niet bereid om iets te zakken ( dan zoeken ze het maar uit )
en dan wel achterstallig onderhoud! of sterk verouderd.

Je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang?
 
als het even kan :+


heb echt huizen gezien beneden zag het er wel aardig uit & aan de buitenkant ..
maar dan kijk je boven, brrrr..... serieuze vochtproblemen, oude ketels waar al meer dan 5 jaar niemand naar gekeken heeft. en er dan wel 3 K af willen doen !!

maar ook wel dat het op foto's wel aardig ruim eruit zag maar eenmaal binnen gewoon krap.
of gewoon heel veel werk wil je het op niveau kunnen brengen

dat je wel het nodige moeten doen heb ik wel ingecalculeerd.
 
als het even kan :+


heb echt huizen gezien beneden zag het er wel aardig uit & aan de buitenkant ..
maar dan kijk je boven, brrrr..... serieuze vochtproblemen, oude ketels waar al meer dan 5 jaar niemand naar gekeken heeft. en er dan wel 3 K af willen doen !!

maar ook wel dat het op foto's wel aardig ruim eruit zag maar eenmaal binnen gewoon krap.
of gewoon heel veel werk wil je het op niveau kunnen brengen

dat je wel het nodige moeten doen heb ik wel ingecalculeerd.
Ja, de wondere wereld van de huizenmarkt. Succes met je zoektocht naar een geschikte woning!
 
:^

Rustig blijven zoeken, Bouw en ik zijn ook wat aan het orienteren, beetje loeren op Funda enzo, en als het ons wat lijkt gaan we even bij het huis kijken, maar meestal valt het dan toch ietwat tegen, of de buurt is ruk, of de kozijnen zijn kats verrot, of het is veel kleiner dan het lijkt.

Zo loeren we een beetje rond, kijken wat ons bevalt en in welke wijk we willen zoeken :P
 
wij zoeken ook rustig, maar het verbaast me hoe veel verkopers doen.

nu is mijn indruk dat veel mensen korter wonen dan 10 jaar in hun huis dus weinig overwaarde hebben en daarom niet echt kunnen/willen zakken. terwijl hun huis niet de beste aanbieding is.
 
wij zoeken ook rustig, maar het verbaast me hoe veel verkopers doen.

nu is mijn indruk dat veel mensen korter wonen dan 10 jaar in hun huis dus weinig overwaarde hebben en daarom niet echt kunnen/willen zakken. terwijl hun huis niet de beste aanbieding is.

Overlijdensadvertenties dus ook in de gaten houden om te zien waar wat vrij kan komen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan