MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop niet dat het TE rustig is, want ik woon nu sinds 2 weken in Enschede, en wil ook in dit topic lekker reageren :)

Ik ben Raymond, ik ben 24 jaar, en ga volgend jaar studeren aan een universiteit van Enschede.
Wat zou toch de reden zijn waarom ik hier ben gaan wonen O-) :9
Ik hou ervan om te sleutelen aan mijn motor, maar van het poetsen ben ik niet zo :P


Ik rijd op een SV650s uit 2002
En een eigenbouw streetfighter cbr600f1 uit 1988

Ik rijd gemiddeld elk jaar ongeveer 13.000 km plezier ritje, woon-werk doe ik niet met de motor.
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoop heel wat kilometers te kunnen maken met jullie *O*


Welkom hier *O*
 
Dank jullie :)
Ik ben ook zeer blij met de motoren.
Maar vooral de SV, dat is echt mijn kindje <3
gekocht met 18.000 km 4 jaar terug, staat nu op 60.000 km en heeft al veel landen gezien.
Maar bijna geen snelweg kilometers, want dat vind ik niet leuk.
Iedereen kan wel rechtdoor rijden namelijk :P
 
Ik hoop niet dat het TE rustig is, want ik woon nu sinds 2 weken in Enschede, en wil ook in dit topic lekker reageren :)

Ik ben Raymond, ik ben 24 jaar, en ga volgend jaar studeren aan een universiteit van Enschede.
Wat zou toch de reden zijn waarom ik hier ben gaan wonen O-) :9
Ik hou ervan om te sleutelen aan mijn motor, maar van het poetsen ben ik niet zo :P


Ik rijd op een SV650s uit 2002
En een eigenbouw streetfighter cbr600f1 uit 1988

Ik rijd gemiddeld elk jaar ongeveer 13.000 km plezier ritje, woon-werk doe ik niet met de motor.
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoop heel wat kilometers te kunnen maken met jullie *O*

Strakke fiets, die eigenbouw. Knap als je het plaatwerk ook zelf hebt gedaan.
 
Mocht ik willen :P
plaatwerk heb ik niet gedaan, dat is gedaan door JerryT
heb wel zelf de onderdelen erop gezet, zoals voorvork en achterbrug,

Heb wel zelf de motor gespoten, daar ben ik wel zeer tevreden mee :)

 
Ik hoop niet dat het TE rustig is, want ik woon nu sinds 2 weken in Enschede, en wil ook in dit topic lekker reageren :)

Ik ben Raymond, ik ben 24 jaar, en ga volgend jaar studeren aan een universiteit van Enschede.
Wat zou toch de reden zijn waarom ik hier ben gaan wonen O-) :9
Ik hou ervan om te sleutelen aan mijn motor, maar van het poetsen ben ik niet zo :P


Ik rijd op een SV650s uit 2002
En een eigenbouw streetfighter cbr600f1 uit 1988

Ik rijd gemiddeld elk jaar ongeveer 13.000 km plezier ritje, woon-werk doe ik niet met de motor.
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoop heel wat kilometers te kunnen maken met jullie *O*

Waarom volgend jaar? Begint elke studie niet meer ergens in september. Waarom een jaar wachten?
 
Dan zal ik mij ook maar even voorstellen hier, ik zie dat vriendlief (Prut_Potje) dat al gedaan heeft: ik ben Dimphy, 23 jaar en aangezien mijn vriend na de zomer in Enschede zijn master gaat doen, ben ik ook naar Enschede verhuisd :P Oorspronkelijk kom ik uit Zutphen en ik werk sinds kort in Almelo.

In de zomer van 2012 heb ik mijn Atje gehaald en ben sindsdien bij vlagen actief op dit forum, ligt een beetje aan het seizoen/weer/hoeveelheid tijd :P Mijn eerste motor was een GS500e, die heb ik verruild voor een MT-07 en tegenwoordig tuf ik rond op een Versys 650. Ideaal voor woonwerk, sportief genoeg voor wat leuke bochten en mooi voor vakanties; een echt allround fiets ;)

Dus laat maar weten wanneer er weer verzameld wordt bij de Texaco, dan komen wij ook (vergezeld met een pak koekjes natuurlijk) :+

360.jpg
 
Ik hoop niet dat het TE rustig is, want ik woon nu sinds 2 weken in Enschede, en wil ook in dit topic lekker reageren :)

Ik ben Raymond, ik ben 24 jaar, en ga volgend jaar studeren aan een universiteit van Enschede.
Wat zou toch de reden zijn waarom ik hier ben gaan wonen O-) :9
Ik hou ervan om te sleutelen aan mijn motor, maar van het poetsen ben ik niet zo :P


Ik rijd op een SV650s uit 2002
En een eigenbouw streetfighter cbr600f1 uit 1988

Ik rijd gemiddeld elk jaar ongeveer 13.000 km plezier ritje, woon-werk doe ik niet met de motor.
[afbeelding]
[afbeelding]



Hoop heel wat kilometers te kunnen maken met jullie *O*

*O* Weer een SV-tje :+
Welkom hiero, veel :] plezier!
 
Dan zal ik mij ook maar even voorstellen hier, ik zie dat vriendlief (Prut_Potje) dat al gedaan heeft: ik ben Dimphy, 23 jaar en aangezien mijn vriend na de zomer in Enschede zijn master gaat doen, ben ik ook naar Enschede verhuisd :P Oorspronkelijk kom ik uit Zutphen en ik werk sinds kort in Almelo.

In de zomer van 2012 heb ik mijn Atje gehaald en ben sindsdien bij vlagen actief op dit forum, ligt een beetje aan het seizoen/weer/hoeveelheid tijd :P Mijn eerste motor was een GS500e, die heb ik verruild voor een MT-07 en tegenwoordig tuf ik rond op een Versys 650. Ideaal voor woonwerk, sportief genoeg voor wat leuke bochten en mooi voor vakanties; een echt allround fiets ;)

Dus laat maar weten wanneer er weer verzameld wordt bij de Texaco, dan komen wij ook (vergezeld met een pak koekjes natuurlijk) :+

[afbeelding]


Boemba5 ook welkom. Wat damespower is altijd goed *O*
Ook veel :] plezier!
 
Vind dat we sowieso weer wat vaker mogen gaan texxen!

Welkom nieuwelingen :P
 
Gaan er ook mensen naar MFMM dit weekend? O-)
Nee, vind dat echt geen hol (meer) aan. 600 mensen die een rotonde passeren onder politie toezicht :z + de weg erheen is ook geen hol aan, ga dan liever de andere kant op DL in :]
 
Nee, vind dat echt geen hol (meer) aan. 600 mensen die een rotonde passeren onder politie toezicht :z + de weg erheen is ook geen hol aan, ga dan liever de andere kant op DL in :]


:^

1 keer geweest, was ook gelijk de laatste keer.

Misschien leuk als je actief bent in landelijke topics en je de andere posters eens wilt ontmoeten, maar verder is er eigenlijk niks te doen.
 
Zo dan, nieuwe aanwas :W

:^

1 keer geweest, was ook gelijk de laatste keer.

Misschien leuk als je actief bent in landelijke topics en je de andere posters eens wilt ontmoeten, maar verder is er eigenlijk niks te doen.

:^

2 keer geweest, 1e keer leuk om 't eens mee te maken. 2e keer was minder wegens slecht weer (dus mindere opkomst) maar hoef er niet meer heen :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan