MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

1 x, wauw.. had ik voor getekend _O- ik hoop het ook te houden bij niet meer vallen nu :+

Ik zoek mijn grenzen niet op. Al zal ik er met mijn rijkunsten nog vaak genoeg overheen gaan_O-

Ligt er aan hoe je het bekijkt trouwens. 1x zat ik er op toen de motor plat ging, een andere keer gebeurde dat na het afstappen toen ik al wegliep :P Die laatste was ik alweer vergeten.
 
Ik zoek mijn grenzen niet op. Al zal ik er met mijn rijkunsten nog vaak genoeg overheen gaan_O-

Ligt er aan hoe je het bekijkt trouwens. 1x zat ik er op toen de motor plat ging, een andere keer gebeurde dat na het afstappen toen ik al wegliep :P Die laatste was ik alweer vergeten.
Ben op straat vaker gevallen dan op circuit dus dat punt gaat niet op _O- (Wou ik zo houden ook :+ )
Ik ken gewoon nie straat rije nie :+
 
Vallen :? Overkomt mij nooit O-)

I quote uit een grijs verleden..

*jeepeedeetje-doen: het langzaam, edoch zeker omvallen in een bochtige omgeving en zachtjes ter aarde neerstrijken...
*aapje(s) doen: hetzij rondrijden met een dusdanige slechte accu met een ''dzjuuu-dzjuuu'' effect.. rondrijden met nog (waarvan je dacht dat het weg was) gereedschap achter de kuip. En niet te vergeten het vaststellen van missende onderdeeltjes waardoor de motor onder de swaffeling zit :/ (het beruchte oliedopje :+ )
 
1x in mij leven op mijn plaat gaan met de motor was genoeg, ik solliciteer niet nadrukkelijk naar een 2e keer -O- Maar het is gelukt, nu nog de schaamranden eraf:+

Dat is inderdaad even oefenen. Heb die van mij op de nieuwe banden ook pas sinds een jaar eraf. Het is mij gelukt op de afslag Enschede West bij de Grolsch. 😊
 
Ik moest er met de Zx6r wel mijn best voor doen (lees: wennen). Die bocht is al lastig met 70/80. Max maximum snelheid is officieel 50 km/u?
 
Dat is inderdaad even oefenen. Heb die van mij op de nieuwe banden ook pas sinds een jaar eraf. Het is mij gelukt op de afslag Enschede West bij de Grolsch. 😊

Die is toch alleen maar rechtsom:? Moet ik dan een keer spookrijden?:P

Eerst maar eens wat gevoel krijgen, de motor is een stuk nerveuzer nu ik weer ronde banden heb_O-_O-
 
Even een tip:

Als je bovenaan bij de verkeerslichten komt, kijk goed naar links, verkeer komend van Haaksbergen meegemaakt dat iemand door rood reed...mijn voorganger die groen had kon hem ternauwernood ontwijken........ |(
 
:W Vrijdag mn motor ophalen, en dan zien jullie mij wellicht volgend seizoen ook wel zo nu en dan voorbij komen bij de Shell. Net mijn rijbewijs gehaald (bij de motoropleider), en deze maand nog even wat extra ervaring op doen in het zuiden van Europa waar het gelukkig wel lekker weer is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan