MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Ben in twijfel om weer de MF sticker op de kentekenplaat te gaan plakken, heb er nog 1 liggen :}
Nog meer motoren hier die rijden met de sticker? En zijn de MF-oost kentekenstickers er nog?
 
@markhietbrink Ik stalk je gewoon ...

Nee gekheid. De Duke opgehaald vandaag, en wat een heerlijke machine. Wel een beetje frisjes, dus dan maar naar Spanje volgend weekend :X
 
Ben in twijfel om weer de MF sticker op de kentekenplaat te gaan plakken, heb er nog 1 liggen :}
Nog meer motoren hier die rijden met de sticker? En zijn de MF-oost kentekenstickers er nog?
Mijn motor heeft nog een sticker, maar da's wel de laatste denk ik. Voor mij dan.
 
@markhietbrink Ik stalk je gewoon ...

Nee gekheid. De Duke opgehaald vandaag, en wat een heerlijke machine. Wel een beetje frisjes, dus dan maar naar Spanje volgend weekend :X

Kom je overal tegen, zelfs op die tjoener auto meetings van tegenwoordig hier in de buurt_O-*O*
Geen plekje vrij achterin de dodge wou ik zeggen, maar bedenk net dat de appie aan stukjes in de garage ligt om alles aan te pakken voort nieuwe seizoen!
 
BMW R850R winterstalling 2019 Zuithof (2).jpg


zo de 850 in de winterstalling gedaan
 
Toch nog een lekker weertje vanmorgen, een deel van de 1001 bochten route gereden voor het werk. Die 150km op 2 wielen waren wel weer lekker, wel jammer dat ik hem net zondag gepoetst binnen had gezet en hij nu door de vieze wegen meer op een crossmotor lijkt :X
 
het is wisselvalig maar qua temp kan je prima rijden ,, word zo onderhand een traditie dat het rond kerst warmer is dan rond Pasen ......
 
Precies, morgen lijkt het ook nog lekker weer te worden ... dus toch nog maar klein stukje sturen voor ik hem zn winter wasje geef.
 
iedereen aan de oliebollen ??
Slechts een paar gehad. Voor de rest kalm aan en motorplannen maken voor komend jaar.

Eerst mijn accu vd vfr checken, en ondertussen op internet kijken voor een vervanger. Zit overigens enorme prijs verschillen tussen de diverse aanbieders. Merk maakt mij niet uit want alle merken gaan stuk en iedereen heeft zijn voorkeur..varta, yeasu, motobatt en merk Hemelvaart etc etc..... ;)
 
ik koop geen goedkope zooi ,, ja alle accu's gaan stuk , alleen de ene eerder dan de ander en wat nog vervelender is, als je goedkope accu opzich wel werkt maar als je 3 weken niet gereden heb ie het net niet red , ik koop altijd A merken , en dan kijk niet naar de modellen met de hoogste koude start vermogen , die gaan meestal toch een stuk langer mee, en behoorlijk wat minder kans dat ie het net niet red na 2 a 3 weken stil stand als de accu 3 jaar is. dan betaal ik liever wat meer
 
Accu's |( De beemer na 3 maanden stilstand eindelijk aan de lader en geeft een keurig 75% aan *D De Honda (Forza 300) stond al een maandje langer stil. Accu helemaal dood :/
Normaliter hang ik ze vrij snel aan de lader, maar de afgelopen maanden is het mij op de een of andere manier ontschoten. Komt gewoon weer een Yuasu in de Honda, maar zal um wat vaker opladen O-)
 
Jaja een BMW accu bij de BMW dealer kopen en die gaat 10 jaar mee.......ik weet zeker dat je de hoofdprijs voor betaald.... ;)

En voor de rest heeft ieder zijn eigen ervaringen. Ben tot op heden tevreden met mijn motobatt accu...5 ofzo jaar en nog steeds goed.

Vfr het een merk Hemelvaart, geen idee hoe oud maar die heeft het moeilijk.

Komende periode internet afstruinen en wachten op de aanbieding.....zal 40 euro ofzo worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan