MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Ik heb sinds ‘80 geen meerdaagse tochten gemaakt....vind het allemaal wel ‘best’ voor een dag.... :]
Ieder zijn ding, tis ook niet echt een tocht hé, blijf in één hotel. 4-5 uurtjes heen rijden waarvan de laatste 1,5 een beetje toeristisch en op de terugweg hetzelfde. Daar 3 dagen lekker toeren door Luxemburg/Ardennen/rond de Semois :]

*O* 100 *O*
8-)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren wel een toertje gemaakt, maar dat was om de motoraanhanger op te halen die ik met Dennis en Bouw heb gekocht 8-)
 
Gisteren wel een toertje gemaakt, maar dat was om de motoraanhanger op te halen die ik met Dennis en Bouw heb gekocht 8-)
Gekocht, joa, joa.. Op facebook staat iets heel anders. En wat op facebook staat is waar :Y
O-)
 
Ieder zijn ding, tis ook niet echt een tocht hé, blijf in één hotel. 4-5 uurtjes heen rijden waarvan de laatste 1,5 een beetje toeristisch en op de terugweg hetzelfde. Daar 3 dagen lekker toeren door Luxemburg/Ardennen/rond de Semois :]

*O* 100 *O*
8-)
Achja, bovendien kan ik momenteel niet touren want hij is stuk...... 8-)

Dan maar de oude duc uit de garage gehaald, die doet het tenminste nog...alleen de zitpositie was weer ff wennen, wordt een dagje ouder... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ieder zijn ding, tis ook niet echt een tocht hé, blijf in één hotel. 4-5 uurtjes heen rijden waarvan de laatste 1,5 een beetje toeristisch en op de terugweg hetzelfde. Daar 3 dagen lekker toeren door Luxemburg/Ardennen/rond de Semois :]

*O* 100 *O*
8-)
Uw bestemming komt me bekend voor *O*
 
Waar kun je het "laatste reacties" overzicht terugvinden waarin alle topics staan opgesomd waar nieuwe reacties zijn? Die heb ik nog niet kunnen vinden :o.
 
Waar kun je het "laatste reacties" overzicht terugvinden waarin alle topics staan opgesomd waar nieuwe reacties zijn? Die heb ik nog niet kunnen vinden :eek:.

Dat gaat wel goed bij topics waar je sinds de nieuwe update in gereageerd hebt, dan krijg je ze netjes bij "meldingen" recht boven in te zien.
Mijn oude topics krijg ik ook nog nergens naar voren.
 
Overigens direct maar van de mogelijkheid gebruik gemaakt dat je je eigen naam kan veranderen.
Nu iets meer in lijn met de naam die op diverse andere fora gebruik, en Miss2 (die we toch al in geen tijden gezien hebben) kan met geen Maarten-Pee meer noemen, op zijn engels uitgesproken dan wel.
 
Dat gaat wel goed bij topics waar je sinds de nieuwe update in gereageerd hebt, dan krijg je ze netjes bij "meldingen" recht boven in te zien.
Mijn oude topics krijg ik ook nog nergens naar voren.
Wie ben jij? Voorstellen met koekjes bij de Shex aub😠
 
Overigens direct maar van de mogelijkheid gebruik gemaakt dat je je eigen naam kan veranderen.
Nu iets meer in lijn met de naam die op diverse andere fora gebruik, en Miss2 (die we toch al in geen tijden gezien hebben) kan met geen Maarten-Pee meer noemen, op zijn engels uitgesproken dan wel.
Oh, jij bent het 🤓
 
Iemand enig idee wat Baasje cq MF veteraan betekent en of op is gebaseerd?
 
Iemand enig idee wat Baasje cq MF veteraan betekent en of op is gebaseerd?
MF veteraan heeft iets te maken met hoelang je op MF zit cq hoevaak je hebt gepost, dat Baasje van mij is een ondertitel dat ik kreeg bij een memorabel nachtje nacht-topic, weet nog steeds niet of ik daar trots op moet zijn 🤓
 
Ik ben trouwens afgelopen weekend eindelijk begonnen met klooien met de TomTom, ook geprobeerd om de routes uit de OP (muhle en texroute) na te maken, maar dat wou nog niet echt, heeft iemand die toevallig nog in GPX formaat slingeren? 😇
 
Ik ben trouwens afgelopen weekend eindelijk begonnen met klooien met de TomTom, ook geprobeerd om de routes uit de OP (muhle en texroute) na te maken, maar dat wou nog niet echt, heeft iemand die toevallig nog in GPX formaat slingeren? 😇
Kan niet zo moeilijk zijn die om te zetten toch... zal er eens een blik op werpen
 
Terug
Bovenaan Onderaan