MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Auto is vrij simpel, die gooi je ff door de wasstraat
Luxe probleem misschien, maar de Dodge past maar in 1 wasstraat in de regio 😂 En de Audi in geen enkele ivm de bandenmaat en spoiler. Daarbij neem ik met die laatste het risico ook niet op schade, gezien elke wasstraat wel zon bordje heeft dat schade voor eigen risico is. En ik inmiddels de prijzen van een bumperlipje bijvoorbeeld wel ken. Koop je ook weer een leuke motor van 😂
 
Classic mini ziet ook geen wasstraat van binnen. Ook kleine bumpertjes worden graag losgerukt door langharige borstels...
 
Mille staat voor even in de hoek... remlichtschakelaar defect, dus daar maar een nieuwe voor besteld. Ook rammelen constant de lampjes van de achterlichten los, dus daar ook maar een compleet nieuwe unit voor besteld...

Naja, dan zo maar even met de GooF op pad :P
 
Mille staat voor even in de hoek... remlichtschakelaar defect, dus daar maar een nieuwe voor besteld. Ook rammelen constant de lampjes van de achterlichten los, dus daar ook maar een compleet nieuwe unit voor besteld...

Naja, dan zo maar even met de GooF op pad :P
Karakter :X
 
Over auto's wassen gesproken. Wordt het tijd om de auto te wassen als je witte deurstijlen aan de binnenkant grijs zijn? :X:X
 
Mille staat voor even in de hoek... remlichtschakelaar defect, dus daar maar een nieuwe voor besteld. Ook rammelen constant de lampjes van de achterlichten los, dus daar ook maar een compleet nieuwe unit voor besteld...

Naja, dan zo maar even met de GooF op pad :P
Weet niet of het helpt maar ik heb 2 jaar zonder remlichtschakelaar gereden.. 😂 (achter deed het nog wel dus elke x ff pootje op achterrem en tadaaa)
 
Doen we nog een keer Shell dan deze week? Weekend kan ik helaas niet vanwege storingsdienst :/. Vanavond? Vrijdagavond?
 
Mooie motor! Lijkt mij echt een hooligan machine met zo'n rechte zit.

Ben ik trouwens de enige die het echt heerlijk vind om 2 uur lang bezig te zijn met de motor/auto poetsen? Die van mij zien nooit een wasstraat. Je betaalt je scheel en je auto blijft smerig :(
 
Mooie motor! Lijkt mij echt een hooligan machine met zo'n rechte zit.

Ben ik trouwens de enige die het echt heerlijk vind om 2 uur lang bezig te zijn met de motor/auto poetsen? Die van mij zien nooit een wasstraat. Je betaalt je scheel en je auto blijft smerig :(
Verspreid over het jaar red ik dat ook wel... met 2 motoren.
 
Al Dente :? Of te wel te kort gekookt, niet af... Yep zo verlaten italianen de fabriek :X
Was vorig jaar zo’n beetje de ‘running gag’ van het afgelopen raceseizoen :')

Bij alles wat vreemd of moeilijk bereikbaar was, was onze standaard opmerking: ‘de pasta voor de ontwerpers was waarschijnlijk al al dente.... waar zullen we de hoofdzekering laten? F*ck de pasta is bijna niet meer al dente! Doe er maar twee op!’

Teamnaam was bijna Squadra Corsa Al Dente :P
 
Zo, achterlicht ontvangen en gemonteerd *O*

Alleen nog even wachten op de remlichtschakelaar en ik kan weer los *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan