MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

denk dat ik ff wacht tot het wat is afgekoeld, zolang je rijd is het wel te doen, maar als je daar staat ,, is het snel best warm
 
Gok dat ik vanavond nog wel even een rondje ga doen in elk geval, maar dan maar niet richting Hengelo, maar gewoon Deutschland. Daar ligt de snelheid ook hoger, scheelt met de warmte.
 
Oplossing: koelvest aan.

Ik heb eentje van hyperkewl die je in een emmer water onderdompelt, werk goed.....:]

Verder blijft het wel warm op de motor, blokwarmte doe je niets aan, behalve blijven rijden.
 
Bij Peter & Nikki (De Motoropleider) waar ik ook mijn rijbewijs heb gehaald vorig jaar, is nog even de vraag of de les wel door gaat ivm de hitte. Zo nu en dan oefent ze al een klein beetje op mijn motor achter de ijsbaan in Enschede haha.
 
Werkt goed zo’n vest? Zoiets lijkt me wel wat tijdens het racen :Y
Ik vind van wel, icm mijn doorwaaijas kun je het nog stukje verder uithouden met de hitte. Zeker nu dat de aarde opwarmt..... 8-)

Kijk anders op YouTube voor demo filmpjes etc.

Vorige jaar stonden mensen vreemd te kijken toen ik de koelvest in een bak met water onderdompelde en daarna aantrok. Hardlopers gebruiken die vesten ook veel dus zo uitzonderlijk zijn ze niet.
 
Dat was in de jaren 70 van de vorige eeuw, tegenwoordig trek je in april je korte broek aan in dit land en in oktober pas weer uit...
Tegenwoordig is het soms gewoon te warm om een eindje te sturen, vroeger nooit gehad......8-)
 
Vandaag voor het eerst sinds 13 maart weer op kantoor aanwezig. Toch lekker hoor, even een ritje met de motor alvorens aan te schuiven in een gekoeld kantoor. Helaas mogen we alleen op maandag en donderdag en ook dan met een beperkt aantal mensen :/
 
Vandaag voor het eerst sinds 13 maart weer op kantoor aanwezig. Toch lekker hoor, even een ritje met de motor alvorens aan te schuiven in een gekoeld kantoor. Helaas mogen we alleen op maandag en donderdag en ook dan met een beperkt aantal mensen :/

Ik mag alleen op dinsdagen voorlopig. Ons "hokkie" is niet groot genoeg om 1,5 meter afstand te kunnen houden, dus een rooster gemaakt wie wanneer binnen is. Ik vind het allemaal prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan