MF-Oost 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zoek naar iets nieuws, of just for fun ff kijken?

just for fun een uurtje op de b-king

.Demo rijden op de openbare weg met de Suzuki van je keuze ineen groep, onder begeleiding van instructeurs.
.Rijden op het circuit met je eigen motor onder begeleiding vaninstructeurs.
.Motortraining: een korte rijvaardigheidstraining met je eigen motor.
.Motor gymnastiek met je eigen motor.
 
Nog meer mensen hier die morgenavond vanavond naar Ten Kate gaan?

Nope... :N


just for fun een uurtje op de b-king

.Demo rijden op de openbare weg met de Suzuki van je keuze ineen groep, onder begeleiding van instructeurs.
.Rijden op het circuit met je eigen motor onder begeleiding vaninstructeurs.
.Motortraining: een korte rijvaardigheidstraining met je eigen motor.
.Motor gymnastiek met je eigen motor.

Op welk circuit zijn die Soes-demo dagen dan? *D


Weekend !! Iedereen alvast fijne paasdagen toegewenst :W

:^ Wens jou en de rest niets minder.... hopelijk slaat het weer om en krijgen we een hittegolf :+

De RR staat te trappelen om uitgelaten te worden! :9
 
Whala

Waar en wanneer?
Zaterdag 12 en zondag 13 april tussen 08:30 en 17:35 op het ANWB Test&Trainingscentrum in Lelystad.
Prijs
Tien euro!
Aanwezige modellen
Scooter: SIXteen 150, Burgman 200, Burgman 400/Z , Burgman 650A/Z Executive
Street: GSX650F, GSR600A Yoshimura, Bandit 650A, Bandit 650SA, SV650SA, Bandit 1250A, Bandit 1250SA, B-KING/ A
adventure sports: V-Strom 650A, V-Strom 1000
cruiser: Intruder C800LC, Intruder M800/Z, Intruder C1500LC, Intruder C1800R, Intruder M1800R/Z, Intruder M1800R2
Inschrijven
Dat doe je door onderstaand formulier aan te klikken en in te vullen. Vul dit formulier zo volledig mogelijk in. Na verwerking van het formulier krijg je een belletje of mail waarin staat hoe laat we je verwachten in Lelystad.

http://www.formdesk.nl/anwb_kto/suzukidemodag
 
Ff offtopic :+ :

Weet iemand een goede electronicazaak voor het kleinere werk. Geen witgoed e.d. maar stekkertjes enzo. Ik moet 2 male mini-din stekkers hebben 6 polig maar conrad is te duur voor kleine bestellingen en 'electro-special' hier in Oldenzaal heeft niks op voorraad. Plentyparts heeft alleen maar 4 polige minidins..
 
Laatst bewerkt:
Nog eeeeeeeeven wachten en deze gaan draaien..

Benelli%20Tornado%20RS%203.jpg


;(
Ik wil nu :+

edit: hmmm wel een idee om daar een animated gif van te maken.. draaiende propellers :9~
 
Laatst bewerkt:
Ff offtopic :+ :

Weet iemand een goede electronicazaak voor het kleinere werk. Geen witgoed e.d. maar stekkertjes enzo. Ik moet 2 male mini-din stekkers hebben 6 polig maar conrad is te duur voor kleine bestellingen en 'electro-special' hier in Oldenzaal heeft niks op voorraad. Plentyparts heeft alleen maar 4 polige minidins..

Tessatronic, Hengelo, Klein Driene :Y
 
Whala

Waar en wanneer?
Zaterdag 12 en zondag 13 april tussen 08:30 en 17:35 op het ANWB Test&Trainingscentrum in Lelystad.
Prijs
Tien euro!
Aanwezige modellen
Scooter: SIXteen 150, Burgman 200, Burgman 400/Z , Burgman 650A/Z Executive
Street: GSX650F, GSR600A Yoshimura, Bandit 650A, Bandit 650SA, SV650SA, Bandit 1250A, Bandit 1250SA, B-KING/ A
adventure sports: V-Strom 650A, V-Strom 1000
cruiser: Intruder C800LC, Intruder M800/Z, Intruder C1500LC, Intruder C1800R, Intruder M1800R/Z, Intruder M1800R2
Inschrijven
Dat doe je door onderstaand formulier aan te klikken en in te vullen. Vul dit formulier zo volledig mogelijk in. Na verwerking van het formulier krijg je een belletje of mail waarin staat hoe laat we je verwachten in Lelystad.

http://www.formdesk.nl/anwb_kto/suzukidemodag
Klinkt interessant :o
 
rij jij lucht gekoeld ofzo?

Als hij GOED gaat rijden op die machine gaan ze juist WEL draaien. :W

Alles is toch lucht gekoeld......tenminste lucht wordt langs mijn radiator geblazen

En mochten ze gaan draaien dan ga ik er vanuit dat je teveel stadverkeer rijdt.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan