MF oost topic 77

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* je bent m'n held!
Nu nog ff ergens een XXS zien te passen op dat moeilijkehelmenhoofd van mij (gelukkig wordt de uni helm wel in XXS in NL verkocht)



O-)


Ik vond de XR1000 nogal anders qua pasvorm :?

Ik heb de XR1100 nog niet gepast, maar tot nog toe zitten de helmen van Shoei mij altijd het best. Ga er dus vanuit dat dat met de XR1100 niet anders zal zijn.


ik kan rustig op een berg staan :Y maar een klein balkon (één hoog)met maar 2 grote bouten kan ik dan weer :X van zijn _O-

ow! en die metalen klotentrappen waar je zo eng doorheen kunt kijken naar benee :X ai ai ai ai :/

Ik heb totaal geen last van hoogtevrees, hoge torens, vliegtuigen, dikke kranten...
Maar ik heb wel last van een soort "bungel-angst". Ik heb er een hekel aan om ergens aan te hangen, zoals parachutes, zweefmolens, abseilen, etc.
Maar zolang ik wat onder m'n voeten/kont heb is er niks aan de hand.
 
Wie hier heeft er nog meer een pesthekel aan Word 2007? Wat ik ook doe, krijg de lay-out niet overal hetzelfde :X. Vooral enter of shift+enter... Elke keer is de regelafstand anders :X


Net Open Office maar geïnstalleerd, dat werkt tenminste :)
 
Ik werk met 2003.
ben bezig met het afronden van een 100+ pagina's werkje. Ziet er keurig uit als ik zeggen mag. Krijg alleen niet mooi de hoofdstuk nummering plus titels in de headers.
 
Wie hier heeft er nog meer een pesthekel aan Word 2007? Wat ik ook doe, krijg de lay-out niet overal hetzelfde :X. Vooral enter of shift+enter... Elke keer is de regelafstand anders :X


Net Open Office maar geïnstalleerd, dat werkt tenminste :)
Prutserd :P

Niets geen last van.
Je gebruikt de basisfuncties van word dus niet eens :X
 
Laatst bewerkt:
Wie hier heeft er nog meer een pesthekel aan Word 2007? Wat ik ook doe, krijg de lay-out niet overal hetzelfde :X. Vooral enter of shift+enter... Elke keer is de regelafstand anders :X


Net Open Office maar geïnstalleerd, dat werkt tenminste :)


ik hoor alleen gezeik over de onduidelijk interface,, waarom moet alles op z'n kop of zit er standaard geen classic theme in ,,, mensen bellen de helpdesk op omdat ze bepaalde functies niet kunnen vinden ....
 
Ik werk met 2003.
ben bezig met het afronden van een 100+ pagina's werkje. Ziet er keurig uit als ik zeggen mag. Krijg alleen niet mooi de hoofdstuk nummering plus titels in de headers.
Heb je nooit een basiscursus word op school gehad :?

Het begint er op te lijken dat niemand de basis kent :X
 
Nee, dat hebben we niet gehad.
Er zijn twee dingen wat vervelend is. Ten eerste de header moet zich aanpassen per hoofdstuk. Of te wel, de header is niet altijd constant. Dus, werk ik met sectie breaks, maar dat gaat niet erg goed. Ten tweede is dat de header dan wel links dan wel rechts uitgelijnd moet staan, om de pagina.
 
@Blub:

Er zijn inderdaad heel veel mensen die de basis niet kennen, dat heb je helemaal goed ;). Maar nee, ik heb ook nooit een cursus gehad op school... Niemand denk ik... Zelfs niet @Saxion of zo :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan