MF oost topic 80 - "swiffelen of winterbanden"

Status
Niet open voor verdere reacties.
die ligt nu officieel door midden nu doormidden

windows 7 is leuk :Y
Zeker, maar niet een versie die er over een paar maand mee kapt, zoals ik nu heb :+. Ben eigenlijk van plan om de nieuwe Ubuntu Notebox Remix op de netbook te zetten, alleen er schijnen nogal wat issues te zijn met de ontvanger voor mobiel internet i.c.m. Ubuntu. Overigens wel de Linux versie die de meeste kans maakt dat het uberhaupt gaat werken :/
 
Zeker, maar niet een versie die er over een paar maand mee kapt, zoals ik nu heb :+. Ben eigenlijk van plan om de nieuwe Ubuntu Notebox Remix op de netbook te zetten, alleen er schijnen nogal wat issues te zijn met de ontvanger voor mobiel internet i.c.m. Ubuntu. Overigens wel de Linux versie die de meeste kans maakt dat het uberhaupt gaat werken :/


Er zijn wel releases op internet evulatie exemplaren die langer blijven draaien dan maart 2010 ;)

bedoel je wifi support of van die HSPA kaartjes ?
 
Jullie beginnen weer over pc's he..... ik niet ( dat dat ff duidelijk is)

Maar ik zit toch te denken over windows 7, omdat het via mijn vriendinnetje (student) al helemaal goedkoop te koop is.

Maar kan iemand mij vertellen waarom ik voor de 32 of 64 bits versie moet gaan ?
 
Wifi werkt perfect bij de Ubuntu remix :Y

Ik denk dus dat hij de HSDPA kaartjes bedoelt :/


dat klopt , met wifi als je geen rotzooi merk hemelvaart heb geen problemen meer.
of je moet een ontzettende brakke router hebben die nog al stom om gaat met bepaalde encryptie soorten en beveiligingen
 
Jullie beginnen weer over pc's he..... ik niet ( dat dat ff duidelijk is)

Maar ik zit toch te denken over windows 7, omdat het via mijn vriendinnetje (student) al helemaal goedkoop te koop is.

Maar kan iemand mij vertellen waarom ik voor de 32 of 64 bits versie moet gaan ?


sorry ik ben een onverbeterlijk vakidioot :+


hangt een beetje af wat je aan pc componenten heb.
http://mediaground.org/flitskikker/FlitskikkerInfoToolPortable.zip
download dit maar , en copyeer de inhoud van het rapport wat ie maakt en zet het hie rneer of PM maar

als je een beetje geheugen heb zou ik zelf voor 64 gaan , omdat we over 1 a 2 jaar nieuw standaard meer dan 2 GB systeem geheugen hebben ,, en x32 gaat niet verder dan 3,2 Gb de rest gebruikt ie niet,, en in de X64 zit een erg goed e x32 emulator dat je wel hele oude brakke software moet hebben wil dat echt niet willen.....

als je pure x63 software heb zo als Adobe zijn er wel duidelijk voordelen of als je met virtuele machines werkt .
 
Laatst bewerkt:
sorry ik ben een onverbeterlijk vakidioot :+


hangt een beetje af wat je aan pc componenten heb.
http://mediaground.org/flitskikker/FlitskikkerInfoToolPortable.zip
download dit maar , en copyeer de inhoud van het rapport wat ie maakt en zet het hie rneer of PM maar

als je een beetje geheugen heb zou ik zelf voor 64 gaan , omdat we over 1 a 2 jaar nieuw standaard meer dan 2 GB systeem geheugen hebben ,, en x32 gaat niet verder dan 3,2 Gb de rest gebruikt ie niet,, en in de X64 zit een erg goed e x32 emulator dat je wel hele oude brakke software moet hebben wil dat echt niet willen.....

als je pure x63 software heb zo als Adobe zijn er wel duidelijk voordelen of als je met virtuele machines werkt .

Beetje lange lijst... maar u heeft PM ! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan