MF Racing zoekt sponsoren ... wordt member !!

fijn, maar waarom zijn de spaghettibandtruitjes er alleen in de maten S en M?
Mogen de dames met een L niet sponsoren? :?
Tuurlijk wel :) We hebben destijds een keuze moeten maken in de maten. Gezien niemand van de 1e afnames L had is dit ook niet besteld. Het budget is erg klein dus er is een kleine hoeveelheid besteld.
We zijn bezig met een 2e bestelling en zullen zeker een paar L maten opnemen in het assortiment. Bedankt voor het meedenken :}

@Marco Ik spreek je ;) Speciale bandenprijs voor jou. We hebben nu 180 en 190 achterbanden :)

:+ , julie hebben wel heeeeeeel hard geld nodig.

ik voel me vereerd voor je uitnodiging :} , ik zal er over na denken.
Misschien komt die binding dan idd vanzelf, maar tot dan. sry. Ik wens jullie alle succes van de wereld, maar ik zie het nu als 'gewoon'een team die lekker wilt rijden, maar dan met mf er op :)
Ik wil je nergens tot zetten hoor ;) Bedoel het vooral in zijn algemeenheid: MF-ers kom kijken bij de race van het MF Racing Team tijdens de Rizla dagen. Wil je ons team van dichtbij zien stuur mij dan een mail.
 
Laatst bewerkt:
Ik had aangeboden om gratis de hosting te verzorgen, maar heb (na een initiële positieve reactie) ondanks herhaaldelijke pogingen in contact te komen met jullie niets meer gehoord.

Ik zal nog eens kijken naar de nieuwe sponsoringmogelijkheden want ik draag MF verder wel een warm hart toe.
 
Ik had aangeboden om gratis de hosting te verzorgen, maar heb (na een initiële positieve reactie) ondanks herhaaldelijke pogingen in contact te komen met jullie niets meer gehoord.

Ik zal nog eens kijken naar de nieuwe sponsoringmogelijkheden want ik draag MF verder wel een warm hart toe.


vreemd ... daar weet ik niets van maar misschien had je contact gehad met Viccie ?


wacht .... een meel is on your way
 
Nee, dat is niet gelukt. De 'initiële reactie' die ik bedoelde was in het oorspronkelijke 'MF-Racing zoekt sponsoren' topic. Daar schreef iemand dat het wel interessant was. Op de motorbeurs in Utrecht sprak ik Tassie en die verwees me naar Viccie. Daarna heb ik Viccie tot twee keer toe erover gemaild op viccie@motor-forum.nl maar nooit een antwoord gehad ...

Ik zal zo ff in m'n mail kijken, gaan we daar wel verder ;)
 
Nee, dat is niet gelukt. De 'initiële reactie' die ik bedoelde was in het oorspronkelijke 'MF-Racing zoekt sponsoren' topic. Daar schreef iemand dat het wel interessant was. Op de motorbeurs in Utrecht sprak ik Tassie en die verwees me naar Viccie. Daarna heb ik Viccie tot twee keer toe erover gemaild op viccie@motor-forum.nl maar nooit een antwoord gehad ...

Ik zal zo ff in m'n mail kijken, gaan we daar wel verder ;)
Lijkt mij een leuk plan. Je hebt zometeen weer een mailtje terug van pin pin :}
 
Ik wil niet lullig over komen maar volgens mij als iemand anders van een race team hier om sponsering gaat vragen wordt zijn topic gesloten. Waarom mag het MF Team het dan wel? Ik vind het een leuk initiatief hoor een race team onder de naam van MF en gun het Ferry verder ook van harte.

[me]Tinus gaat nu waarschijnlijk een hoop gezeik over zich heen krijgen[/me]
 
Sorry, maar ik lees ook nooit veel van het race-team. Ik vind het harstikke interessant, maar doe niet echt mijn best om iets over het team te vinden. Alleen het topic van de MF promobabes kan ik zo uit mijn hoofd opnoemen. Als er nou eens wat meer aandacht aan geschonken werd :Y

Verder is bijv. de coureur ook niet echt bekend op MF :? Tenminste, niet dat ik weet.

Er is altijd genoeg te lezen over de nieuwste weetjes en snufjes over motoren bovenin de startpagina van MF, maar niet over het race-team?

Misschien even iets meer aandacht aan besteden op de site e.d. dus is mijn idee ;)
 
Ik wil niet lullig over komen maar volgens mij als iemand anders van een race team hier om sponsering gaat vragen wordt zijn topic gesloten. Waarom mag het MF Team het dan wel? Ik vind het een leuk initiatief hoor een race team onder de naam van MF en gun het Ferry verder ook van harte.

[me]Tinus gaat nu waarschijnlijk een hoop gezeik over zich heen krijgen[/me]


MF racing team is een race team door MFers voor MFers. Het idee is ontstaan na heel veel zwaai topics van beginnende circuitracers. Het idee is om vanuit MF een raceteam te organiseren zodat we eerste hand informatie en ervaringen kunnen delen met onze mede MFers.

Zie het als een langlopend informatie topic voor MFers die geintererseerd zijn in circuitracen. Na een aantal maanden blijkt het team bovenverwachting goed te draaien met de bijbehorende resultaten. *O*

Uiteraard zijn ook MFers welkom die niet willen racen maar wel eens dat "moto GP" sfeertje willen proeven. Ik moet je wel waarschuwen dat het uitermate verslavend is. Eenmaal een complete race van dichtbij gezien wil je niks anders meer. *O*

De bestaande leden hebben allemaal een hart voor het team en de inzet is geweldig. Om aan de bovenstaande doelstellingen te voldoen willen we zover mogelijk komen in de racewereld, daarvoor hebben we wel de steun nodig van andere enthousiaste mensen. :Y

Voor een klein bedrag ben je officieel verbonden aan het team en kan je alles van zeer dichtbij meemaken. De sfeer is een ideale combinatie van een serieus raceteam en het minder serieuse van het Forum. :P Waarom fan van Rossi zijn als je niet eens in de pitbox mag komen. :+
 
Wat maarten ook al zeg, misschien een subforum mf-racing??
Waar alles wordt bijgehouden over het team.
Zo betrek je het denk ik wat meerbij het forum. Nogmaals, ik heb heb id dat het te ver uit elkaar staat.
Als hetwatbekender is wat het precies inhoud, wat men uitvoert, hoe de verichtingen zijn, denk ik dat bijv. de sponsering makkelijker gaat dan dathet nu gaat
 
Wat maarten ook al zeg, misschien een subforum mf-racing??
Waar alles wordt bijgehouden over het team.
Zo betrek je het denk ik wat meerbij het forum. Nogmaals, ik heb heb id dat het te ver uit elkaar staat.
Als hetwatbekender is wat het precies inhoud, wat men uitvoert, hoe de verichtingen zijn, denk ik dat bijv. de sponsering makkelijker gaat dan dathet nu gaat


zou een geweldig iets zijn , een apart subforum voor ons.
maar dan moeten ff rond de tafel met de moderators....
er gebeurt zo vreselijk veel binnen een team en rond de baan
dan meer dan 80% van de geweldige dingen hier niet genoemd staan
omdat het anders één grote chaos wordt maar .... www.mf-racing.nl
is een een leuke optie ..

maar ik ben het met je eens ..... als het MF en MFracing samen één forum
hebben dan is het voor iedereen erg leuk denk ik.
 
zou een geweldig iets zijn , een apart subforum voor ons.
maar dan moeten ff rond de tafel met de moderators....
er gebeurt zo vreselijk veel binnen een team en rond de baan
dan meer dan 80% van de geweldige dingen hier niet genoemd staan
omdat het anders één grote chaos wordt maar .... www.mf-racing.nl
is een een leuke optie ..

maar ik ben het met je eens ..... als het MF en MFracing samen één forum
hebben dan is het voor iedereen erg leuk denk ik.
Ik zag dat je dr een topic over hebt geopent. ik bedoelde niet zozeer een heel forum, maar meer zoiets als off topic en algemeen, zo'n subforum.
Het id is iig geoppert en de hoge heren gaan er over nadenken las ik.
Stukje bij beetje komt alles vanzelf wel (of iets minder vanzelf ;) )
 
Ik kom ook eens ff kijken bij jullie! Werk zelf voor een team in de Dutch Superbikes en ben nou toch wel nieuwschierig hoe het met jullie gaat. Ik heb trouwens mijn baantje daar te danken aan IKBENGEK :W

Tot bij de rizla dagen!
 
Jup voor Brutusje :) Super!, ik zal jullie ff opzoeken in een pitbox! Ben trouwens benieuwd hoe erg de baan "vern**kt" is na de trainigen van de autoraces...

met de days hebben we helaas geen pitbox De ...auto's hebben voorrang
en daarna de grotere teams (4 stuks) geloof ik.
Dus we staan gewoon ergens in de paddock misschien wel naast jullie.
 
en als je echt helemaal iets moois wil
dan kun je voor 1000,- je naam zelfs op de teamkleding zien en wordt je altijd als Vip ontvangen met een drankje etc.


dus heb jij zin om ons te sponsoren en je wilt graag eens het echte racegevoel hebben , help ons het team verder uitbreiden !

meer info : www.mf-racing.nl

wil je member worden , stuur een mailtje naar : info@ferryracing.nl

(Afbeelding)

Mag je dan ook een stukje op de motor rijden :]














:Z :+
 
Ik wil niet lullig over komen maar volgens mij als iemand anders van een race team hier om sponsering gaat vragen wordt zijn topic gesloten. Waarom mag het MF Team het dan wel? Ik vind het een leuk initiatief hoor een race team onder de naam van MF en gun het Ferry verder ook van harte.

[me]Tinus gaat nu waarschijnlijk een hoop gezeik over zich heen krijgen[/me]
Dat is niet waar. Arno Visscher kwam vorig jaar geld tekort met zijn Suzuki 1000 door een grote crash waardoor zijn motor werd afgeschreven. Ook hier heeft hij om hulp gevraagd en zijn topic werd niet gesloten hoor. Integendeel :)
 
Laatst bewerkt:

B| ja, ik weet dat ik af moet vallen, ja B|

:+

maar als ik al bijna niets eet (genoeg dus wel :+ , maar niet meer dan dat) en beweeg en ik val niet af -O- dan weet ik het ook iet meer -O- :+

maar tof :)

oh, ik wil dan wel een XXXXXXL :+ mijn waskunsten zijn niet zo goed, en alles komt gekrompen uit de was _O- :+

nee hoor, een L is prima :) :Y
Zodra ik weer wat geld heb (na mn examens dus) zal ik 's gaan kijken wat ik aan sponsoring kan doen :) :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan