MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Sticker eindelijk gisteravond opgeplakt met behulp van mijn vriendin. :}

Nu is mijn kentekenplaat eindelijk in evenwicht. *O*
 
Waarom kosten die stickers geld waarom niet gratis? Reclame maken voor MF en nog betalen ook?
 
Waarom kosten die stickers geld waarom niet gratis? Reclame maken voor MF en nog betalen ook?
wellicht hiervoor ??


100_3092.JPG
 
Een motorkennis van me heeft dit weekend aardig wat uurtjes achter me gereden en aan het eind zei hij: Ik kan niet verzinnen waar MF nou voor staat.

Toch leuk zo'n kentekensticker :)
 
pfff denk niet dat ik veel ga spotten in Overdinkel waar ik woon, denk ongeveer 40 motoren te hebben gezien voor me huis langs en geen een een mf sticker
ik zal toch niet de enigste zijn in dit dorp
 
Zojuist een paar stickertjes besteld. Je moet toch een kadootje geven aan de mensen die hun motorrijbewijs gehaald hebben hè? ;)
Misschien doen ze dat dan later bij mij ook wel ;)
 
Whoehoe Thijs is weer spottable. Het koekblik heeft de MF treatment gekregen (helaas zijn de stickers zo klein). Ik heb hem op m'n 3e remlicht zitten, dus als er ooit een Aygo voor je komt rijden die knippert met z'n remmen, dan ben je gespot door mij).

2zyv3gk.jpg
 
@ duderuud

Ik heb een Mf kenteken stickert besteld ongeveer 6 dagen geleden!
Alleen heb de betalingsgegevens nog niet gehad.
Is er iets fout gegaan met het verzenden?
 
Elke maandag avond behandel ik stickers zoals er in de startpost staat. Dat is dus vanavond weer...
 
Sorry had ik ook niet gezien mijn excuus ook! Heb je betaling gisteren binnen gehad en meteen overgemaakt! Alvast bedankt duderuud :}
 
Internetbankieren werkt niet wegens onderhoud. De bestellingen gaan dus vandaag niet de deur uit...morgen zal ik weer eens kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan