MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Verdomme half 10 en tis alweer donker :(


Regen gehad, precies genoeg om iig een flink nat t shirt te hebben :/
 
Is ie al afgeleverd? ;)

Zag op Groupon een dealtje, dat moest gewoon even. Als de vrouwen nou niet op me afkomen weet ik het ook niet meer. Nadeel, moet nou wel doorsparen voor een 1190. :')

c700x420.jpg
 
De KTM werkt voor geen meter, maar misschien die onderbroeken wel :+

Hij is gisteren gebracht :)
's Avond ff gereden en vanavond een rondje Lekdijk.

2019-07-17-21-28-08-jpg.1410400
 
Zelfde frame en blok. Blok is echter wel wat meer opgefokt.
Groot digitaal scherm en nog veel meer elektronica.
Quickshift, heel erg leuk rijden :Y

Maar eerst nog even voorzichtig voor de eerste 1000km :P
 
Wow, veel berichten hier.
- Apneu en hypopneu: been there, done that!
- onderbroeken: alleen van Janssen & Tilanus.
- Maastricht: _O-
- Robin: Heffun!
- nieuwe brommer X: OHHH! Mooi ding!

Straks lekker met de caravan op vakantie naar Zuid- Frankrijk! Kijken of de hulpveren hun werk doen! ;)

:W
 
Laatst bewerkt:
Dikke brommer die 1290 :t
Basecamp is een prachtig programma, maar je moet je er wel even in verdiepen. Het is niet gebruikersvriendelijk en het duurt even voor je er alles mee kunt, maar als je het begrijpt is het top. Ik heb echter gelezen dat Garmin het programma niet meer update en ze hebben nog geen alternatief gelanceerd. :?
 
Niet gebruikersvriendelijk...is erg mild. :X

Nieuw setje bandjes voor de Alp op de kop getikt van de week, koppelings- en neutraal schakelaartjes besteld. Toch rustig op 't werk, binnenkort eens dat hok een beetje aandacht geven. :)

Ben benieuwd naar het rubber, Mitas E-09, misschien wel een beetje te grof voor een straatbrommer? Gaan het wel meemaken, anders slijt het toch wel weer. :)
 
Dikke brommer die 1290 :t
Basecamp is een prachtig programma, maar je moet je er wel even in verdiepen. Het is niet gebruikersvriendelijk en het duurt even voor je er alles mee kunt, maar als je het begrijpt is het top. Ik heb echter gelezen dat Garmin het programma niet meer update en ze hebben nog geen alternatief gelanceerd. :?
Is denk ik voor de 550 en 660
 
Niet gebruikersvriendelijk...is erg mild. :X

Nieuw setje bandjes voor de Alp op de kop getikt van de week, koppelings- en neutraal schakelaartjes besteld. Toch rustig op 't werk, binnenkort eens dat hok een beetje aandacht geven. :)

Ben benieuwd naar het rubber, Mitas E-09, misschien wel een beetje te grof voor een straatbrommer? Gaan het wel meemaken, anders slijt het toch wel weer. :)
E09 is nog net geen crossband, dus dat wordt een beetje opletten op asfalt. Jouw kennende geeft het hooguit lol om driftend de vangrail te ontwijken, dus komt vast goed. Op nat asfalt zijn ze staatsgevaarlijk, maar ook dat past wel bij je. :+
 
Niet gebruikersvriendelijk...is erg mild. :X

Nieuw setje bandjes voor de Alp op de kop getikt van de week, koppelings- en neutraal schakelaartjes besteld. Toch rustig op 't werk, binnenkort eens dat hok een beetje aandacht geven. :)

Ben benieuwd naar het rubber, Mitas E-09, misschien wel een beetje te grof voor een straatbrommer? Gaan het wel meemaken, anders slijt het toch wel weer. :)
lekker glijden :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan