MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
koffie @#$%

depositphotos_70639239-stock-photo-sexy-woman-is-reading-a.jpg
 
Laatst bewerkt:
wat is er fun aan dan:?

Net als parachute springen...je beseft pas hoe leuk dat is als je daadwerkelijk uit het vliegtuig springt en onder dat stukje stof hangt en de wereld onder je kan bewonderen. Voordat je die stap zelf zet, verklaar je iedereen rijp voor het gesticht omdat rationeel alles in je schreeuwt bet niet te doen........net zoiets als een motorrijder op een scooter te krijgen....😄
Je zal wel zeggen....die spoort niet..maar weet je wel hoe fijn het is om niet te sporen ???😄😄😄
 
@X; U hebt pb. :Y

Je spoort niet als je uit een werkend vliegtuig springt, scooterrijden is een hele andere categorie. :')
 
Nou ben ik uit een werkend vliegtuig gesprongen..... ok, beetje vreemd voelt dat, maar de kick was groot.

Ik zie niet helemaal waar dat raakvlakken heeft met die scootert :') Zal ook vast vreemd voelen ja _O-


PB terug Lank!
 
Wacht ff, mis ik dát al die tijd?!?
Toooooooos, mag ik je scoot lenen?!
 
Mwa, viel mee, maar half 6 wakker terwijl de wekker pas om 6:15 stond :(
 
Zondag wordt het weer prima weer :P

Ik wens jullie veel plezier en veilige km's :)
 
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
De monteur bij de dealer had de werkbon letterlijk genomen en daar stond 2 ltr olie op. Da's dus 800cc te weinig. Ik ga er vanuit dat de droeftoeter op z'n donder heeft gekregen maandagmorgen. Zo zie je maar dat je motor nalopen, ook als deze dealer onderhouden is, geen kwaad kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan