MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Die blinde heeft nooit wat gemeten, gewoon twee ltr erin gekieperd. En dat bij een blok van een jaartje oud dat met twee jaar garantie is verkocht. 8)7

Ach ja, sommige monteurs zijn net mensen.

(Let op Zot, ik zeg sommige monteurs :+ )
 
De motor is gekocht inclusief 3 jaar volledig onderhoud. Volledig lijkt me dan ook compleet met olie in het blok! Of was dit het addertje onder het gras :?
Ik heb nooit het geduld voor die kleine lettertjes in een koopcontract en om nou de bedrijfsjurist lastig te gaan vallen met de aanschaf van een spelebrommert.......
 
De BMW heeft Baton Rouge gehaald. 😁
 

Bijlagen

  • 2AA0B19C-7D5C-4138-A954-8166C54730D9.jpeg
    2AA0B19C-7D5C-4138-A954-8166C54730D9.jpeg
    240 KB · Weergaven: 6
  • Leuk
Waarderingen: JeGo
Heb nu Garmin City Navigator 2020 draaien op de ouwe Zumo van X, waarvoor dank. Valt me op dat als ik een route gesimuleerd laat rijden dat het ding constant te hard rijdt. 86 waar je tachtig mag, etc. NIet veel, maar toch grappig. Gaan in ieder geval ook de flitspaal waarschuwingen af. :+

Ik ben er maar druk mee........ mezelf bijvullen.

Bekijk bijlage 1415421

Vulde je de BMW van Anita maar net zo netjes bij, had een hoop ellende gescheeld. :+
 
Valt me trouwens op dat niemand meer iets over Hotel Maas post. Is dat compleet uit de gratie of zijn er gewoon betere hotels in de buurt? Is me daar goed bevallen, altijd wel leuke bediening...eh..bedoening. :)
 
Onlangs nog op het terras bij Maas gezeten. Wat mij betreft is er daar de swung een beetje uit. Niet druk en een lauwe bedoeling. Durf niet te beweren dat het door de nieuwe eigenaar komt maar het voelt wel zo.
 
Heb nu Garmin City Navigator 2020 draaien op de ouwe Zumo van X, waarvoor dank. Valt me op dat als ik een route gesimuleerd laat rijden dat het ding constant te hard rijdt. 86 waar je tachtig mag, etc.

Pcies mijn rijstijl :)



Al jaren niet bij Maas geweest, maar zonde als het instort :/
 
Botte lul :')

Prima initiatief *D
Ik kan morgen niet. Vandaag wel leuk wat dijkjes kunnen rijden :Y
 
Beter dan De Liesbosch 14D?

Elke woensdag happy-hour met meesteres Miranda.
Da's meer wat voor mij ja:
Ervaring met ontmaagding. Rolstoelvriendelijk Professionele gastvrouw aanwezig. Adres Nieuwegein Dynamite Privé De Liesbosch 14 d 3439 LC Nieuwegein
 
Ik had hem gezien Teun. Ik vrees te hoog voor moeders. Die jij hebt past ze wel op maar volgens mij is ze nog niet klaar voor de volgende stap.
 
Prima avond voor een strand-rit, maar ik zou de route wat uitdagender maken. Tenzij je van stoplichtsprintjes houdt :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan