MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Weet ik niet, dacht, misschien heeft iemand ervaring... ;) Wielbasis is niet hetzelfde als totale lengte, zou lullig zijn als je met de achterkant net op het randje balanceert, de KTM op een 2,5m aanhangertje....

467102_457804254308233_954360980_o.jpg
 
Totaal niet gerelateerd, maar heeft iemand wel eens een full-size KTM (990/1190) op een aanhanger gehad? Zou een aanhanger van 2.00 l x 1.00 b passen? Achterklep kan eruit dus achterband kan iets uitsteken, eventueel een beetje schuin...?

De 525 past nèt, voorwiel iets draaien dan staat het ding klem tussen de voor- en achterkant van de aanhanger. Kan me voorstellen dat een iets grotere motor niet meer past met de klep dicht, maar zolang de wielbasis niet te groot is.... ;)

Ja. De mijne vanuit Duitsland.

Was op de trailert van Toos. Maat weet ik niet...
 
Dan kijk ik Toos gewoon heel verleidelijk aan tzt. :+

Heeft allemaal geen haast, was een spontane ingeving....hoef helemaal niet de schuur te verbouwen om de motor daar in te kunnen zetten. Ben tenslotte tegenwoordig vrijgezel, ding kan gewoon in de huiskamer. Aanschaf van een motor is zojuist een stuk laagdrempeliger geworden... :+
 
Dan kijk ik Toos gewoon heel verleidelijk aan tzt. :+

Heeft allemaal geen haast, was een spontane ingeving....hoef helemaal niet de schuur te verbouwen om de motor daar in te kunnen zetten. Ben tenslotte tegenwoordig vrijgezel, ding kan gewoon in de huiskamer. Aanschaf van een motor is zojuist een stuk laagdrempeliger geworden... :+
😂

Ik zie je wel verschijnen als je hem nodig hebt 😉
 
:t


Ik wil deze wel, ik vin ut wel wat. :Y

Bekijk bijlage 1430140

Dan zit je vast aan de standaard AT. ;)


  • The machines will only be offered in a single color for each model. The AT will be available in Matte Black Metalic while the ATAS will only be offered in Pearl Glare White / Blue.
 
De standaard AT is ook precies wat ik leuk vind. De ATAS is alleen maar zwaarder en lomper, ik wil eerder lichter. De optie elektronisch instelbare vering van de ATAS hoef ik niet, ik kan toch niet rijden.

Voorlopig ben ik mij aan het beraden over een R100GS uit jaar kruik. Doel is daar een machine van te bouwen die wel leuk is. De AT blijft overigens.
 
Morgen denk ik ff bij Goedhart kijken.
Alpine zit er ook voor doppies op maat. Zonder ¾ m² plexiglas op de KTM.... veel te veel herrie :9
 
Motormarkt zou ik misschien ook nog even langs. :t

Net de mechanische ventilatie in huis schoon laten maken. Was denk ik voor het eerst sinds de bouw, kwam een enorme lading puin uit. 8)7
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Wil bij Goedhart eigenlijk wel eens een proefritje maken op een Husqvarna 401, staan in Dld voor ca. 4k, en hoewel verschrikkelijk onpraktisch, ik kan eigenlijk geen moment verzinnen op de openbare weg dat zoiets niet ruim voldoende is, misschien zelfs wel leuker dan een hele dikke, zware motor. Lijkt me ook in de Eifel of met groepsritjes eigenlijk wel leuk spelen... :]

2000000001.jpg


Dat gezegd hebbende, ik kijk eigenlijk meer naar grote allroads. KTM 1190, 990, Honda Africa Twin, Yamaha Teneré....maar je kan maar één keer geld uitgeven, een relatief nieuwe Husky en dan nog wat overhouden om te investeren in een auto is ook geen stom compromis. ;)
 
Eifel volgend jaar is zeker een streven. ;)

Werk doet helaas meestal in voorjaar ook oefeningen, schijnt voordelig te zijn als de omgeving nog redelijk vochtig is zodat ze de schietbaan niet elke keer in de hens zetten. 8)7

Maar nog mooier is natuurlijk de Eifel op m'n 'eigen' motor, niet een of andere halfgare geleende Alp. ;)
 
Morgen heel de dag regen, dus maar ff met de bus naar Bodegraven. Wie weet treffen we elkaar :Y
 
Voor mij is Bodegraven ondertussen een wereldreis, dus ik ga morgen mistroostig uit het raam staren, een CD van Blöf opzetten en met een stanleymes in mijn onderarmen lopen kerven. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan