MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
 
Hmmm, toch weer veranderd of gelogen. Jammer dit :/
 
Ontspan en leg de bivakmuts en molotovcocktails nog even terug in de kast, heb net nog een bericht uit 2013 bewerkt. ;)
 
Ontspan en leg de bivakmuts en molotovcocktails nog even terug in de kast, heb net nog een bericht uit 2013 bewerkt. ;)
ik hou ze bij de hand en hou het in de smiezen. Ik heb het gevoel dat ze dat toch wel graag op zijn ruttes doordrukken
 
Als Duderuud bedacht heeft dat bewerken van berichten onwenselijk is zal ie allicht zoeken naar een compromis. Maar helemaal met de onbeperkte topics die we nu hebben kan je toch geen maximum tijd aan het bewerken plakken en is de oplossing een zwaarder middel dan het probleem zelf dus ontspan, het zal vast wel goed komen/ een hiccup zijn voor een enkele poster, etc.

De leeftijd maakt jullie paranoïde. Hou de molotovs lekker bij de hand, steek ze niet direct aan als je weer weet waar de aansteker is gebleven. ;)

Zie je, niets aan de hand...

 
Laatst bewerkt:
Als Duderuud bedacht heeft dat bewerken van berichten onwenselijk is zal ie allicht zoeken naar een compromis. Maar helemaal met de onbeperkte topics die we nu hebben kan je toch geen maximum tijd aan het bewerken plakken en is de oplossing een zwaarder middel dan het probleem zelf dus ontspan, het zal vast wel goed komen/ een hiccup zijn voor een enkele poster, etc.

De leeftijd maakt jullie paranoïde. Hou de molotovs lekker bij de hand, steek ze niet direct aan als je weer weet waar de aansteker is gebleven. ;)

Zie je, niets aan de hand...

Teun is alive
 
Als ik wist dat uitgerekend dat topic vandaag omhoog zou komen had ik een ander voorbeeld gekozen, maar je kan niet alles hebben. :+
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Is hij via hier terechtgekomen, maar niet ff zwaaien hier hoor :N
 
haha, geen idee maar waar dat over ging toen. Stukkie terug zitten zoeken _O-
 
Allicht over wheelies en tuinhandschoenen als motorhandschoenen. Sowieso iets over wheelies.

Niet dat ik die gek mis, heb voldoende verstandelijk beperkten in m'n taxi 's avonds, maar vraag me toch af...zou ie het forum ontgroeid zijn? Zijn de tuinhandschoenen toch fataal geworden zijn in de zin dat typen niet meer mogelijk is? Zoveel vragen....
 
Steekje los had ie wel ja :')

Wrom rij je taxi tegenwoordig dan?
 
Was even zoeken.



Zijn foto's staan niet meer online maar ik geloof dat het een wheelie was met het onderschrift "CBFrider - Fuck yeah!!", dat jij iets postte met een foto, "zo ben ik ook begonnen." en dat het vanaf daar verkeerd ging. :+


Mezelf een beetje bezig houden, nog steeds militair, dit is vrijwilligerswerk. Krijg je vanzelf een dikke huid van; passagiers hebben een verstandelijke beperking of anderzinds een mobiele beperking, kan oma met een rollator zijn, CBFrider, etc. Bottomline; ze kunnen niet meer met het OV en komen anders nergens meer.

Van de site;

Door inzet van een aantal Almeerse vrijwilligers denken wij het leven voor de inwoners van Almere een stuk dragelijker te maken. Denk hierbij aan: koffie drinken, samen naar de markt, begeleiding van/- naar het ziekenhuis of een dagje er op uit naar bijvoorbeeld vogelpark Avifauna, Artis, Musea, etc ,etc. De vrijwilliger krijgt bedrijfskleding en een volledig uitgerust voertuig voor het vervoeren van personen. Tijdens de rit ontstaan er gesprekken die zowel een vrolijk als een minder vrolijk karakter kunnen hebben. Als de klant op haar/zijn eindebestemming is, geeft het de klant een zeer bevredigend gevoel dat het zijn verhaal heeft kunnen doen. Het doet de chauffeur goed dat hij een luisterend oor heeft kunnen aanbieden en vervolgens waar neemt dat de klant positiever zijn weg vervolgt dan dat hij instapte. Dan weet de chauffeur dat hij zijn werk goed gedaan heeft. Het leuke aan het vervoeren van mensen is de vrijheid, het hebben van collega’s en de gezellige gesprekken onderweg. Ondanks dat niet elke rit in aanmerking komt van het WMO vervoer, kunnen wij deze klanten toch vervoer op maat blijven aanbieden. Deze service kunnen wij aanbieden door een deel van het vervoer te laten uitvoeren door vrijwilligers.


Nee, ik krijg geen bedrijfskleding, en 99% van de gesprekken maken geen merkbaar verschil in die zin dat het voornamelijk gaat over waarom ik te laat ben en daar kan ik niets aan doen, Almere is best groot en als je drie opdrachten hebt door Almere heen die alledrie om 19:00 opgehaald willen worden terwijl ik eigenlijk pas om 19:00 begin te rijden...Als je iemand een dagje Artis wil laten begeleiden moet je ook niet bij mij zijn, ik rijd de boordcomputer van A naar B naar C naar bestemming A, bestemming C, bestemming B, etc. Gewoon deeltaxi werk. Afijn, je snapt het. Maar het houd me van de bank en is best leuk om te doen als je weet wat je van je af moet laten glijden. ;)
 
Vooral C-max'en, waarvan een deel eruit ziet alsof de chauffeur degene met de beperking is. We hebben één S-max, dat is meestal mijn auto.
20200117_205053.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan