MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Was het maar zo'n feest. 2.0 TDCI met 6-bak. Krijg nog eens een tenniselleboog van het schakelen. :+

85i9kc79lwf41.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Xtra
Goed bezig Lankie. Anders getalenteerden rondrijden heb ik anderhalve maand gedaan toen ik nog studeerde. Soms drama, soms humor. Met name de oude vandagen wisten zich vaak niet te gedragen en begonnen zelfs te schelden als je te laat kwam. Ik heb er één een keer uit de auto gezet. Three strikes out. Mijn baas vond dat weer wat te duidelijk, daar waar hij ook van duidelijkheid hield.

Voorlopig probeer ik nog steeds een talent te ontwikkelen in brommers knutselen.......

1581267351568.png
 
Begint wat te worden! 👍 Is dat de originele koplamp/fairing? Vind het er net iets te modern uitzien voor de rest van de fiets. :?
 
Ja, dat is de originele fairing, maar dan in een ander kleurtje. Dit was 'm drie maanden terug.

1581268340088.png
 
71964229_2572931596128811_4545027597712490496_o.jpg


12764622_962293187192668_8034128510017341817_o.jpg


Nu de rel over het bewerken van berichten weer een stille dood gestorven is, kan je deze twee in de OP zetten? ;)
 
Totaal iets anders, maar Fred is 27 Apr. overleden. Dat is koningsdag, maandag 27 Apr. 2020. Voor de meesten een lang weekend dus. Misschien animo om dat weekend de Eifel in te gaan en even langs te rijden bij de plaats waar het fout ging?
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Nee trut, was t plan naar de Eifel te gaan dat weekend!
 
Totaal iets anders, maar Fred is 27 Apr. overleden. Dat is koningsdag, maandag 27 Apr. 2020. Voor de meesten een lang weekend dus. Misschien animo om dat weekend de Eifel in te gaan en even langs te rijden bij de plaats waar het fout ging?
Dus ja, goed plan ;)
 
Ik heb 25 april een pre-meet rit staan van een groep waarmee wij in juni weg gaan. Volgens mij heb ik een dubbele afspraak in mijn agenda staan. 🤔
 
Totaal iets anders, maar Fred is 27 Apr. overleden. Dat is koningsdag, maandag 27 Apr. 2020. Voor de meesten een lang weekend dus. Misschien animo om dat weekend de Eifel in te gaan en even langs te rijden bij de plaats waar het fout ging?
zit weekend erna al lang weekend in eifel om voor te rijden, dus gaat mij niet lukken.
wel hoor ik nog graag de plek.
 
Om er een beetje gang in te houden, tot zover kom ik tot Plex, X, en ik zei de gek, en Tox en Anita als Tox z'n agenda uit de knoop krijgt. :+

Heb de routes van X van 2012, die bevielen me toen goed maar die gaan uit van Hotel Maas en omdat het een lang weekend is, dat kan je alvast vergeten voor zover ik op de site zie, zelfs als zou je met drie volwassenen op één kamer willen. Juist ook omdat het een lang weekend is kan ik me voorstellen dat half motorrijdend Nederland in die regio rondgaat, dus enigszins spijkers met koppen slaan is in dat opzicht niet onwenselijk.

Wil in ieder geval proberen meerdere routes aan te passen langs Fred's plekkie en die voor die tijd voor te rijden maar geen kneiterharde beloftes. Ben voor die tijd nog een paar weken weg naar Duitsland met werk maar over het algemeen kan ik dan geen motorfiets en motorkleding meenemen dus het is of al vrij snel of last-minute. :+

Wil er in ieder geval dit weekend nog een beetje mee gaan puzzelen. Maakt het verblijf nog niet eens zoveel uit.

Op zich is er met dit groepje van drie wel een redelijke balans qua tempo denk ik, maar kan me ook voorstellen dat jullie zeggen, met anderhalve paardenkop, laat dan maar zitten. Of de andere kant, open het in waar-is-wat-te-doen en kijk even wie er nog wat hebben met Fred die mee willen. Maar dat lijkt me niet handig sowieso tot het rond is. Straks bedenkt X dat ie moet vissen met de kleine, Plex dat de veren van de caravan ook al even niet meer hebben bewogen en zit ik met een initatief met wildvreemden. :+
 
Neen.... gaan we gewoon doen zo.
Routes komt goed en zeker als we zo/ma gaan lijkt een hotel me geen probleem.

Wil ik na volgende week wel ff induiken. Voorlopig zitten we dan op:
Veluwe duo
Lankh
Plekkie
X

Meer aanhakers kan, mits vlotrijdend en bierdrinkend ;)
Zondagmorgen weg, maandagavond terug.
 
Vind het helemaal prima. Ben dan wel weer zo'n homo dat ik aanhaak op een carpoolplaats/hotel ergens in Duitsland. Moet voor die tijd even de Husq wegbrengen voor de goede mapping en dan ook direct maar de toerenbegrenzer resetten naar iets normaals. 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan