MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
ik heb nog een set domi wielen staan voor de hoofdprijs btw
 
Ik snap niet waarom je hem zo willen verhogen. Wil je meer grondspeling? Koop een KTM :P
Voor in de alpen heb je hier meer dan genoeg grondspeling aan. Plus: mocht je in hachelijke situatie komen kan je nu makkelijk bij de grond. Hoge fiets kan dan wel eens nadelig werken. Op Bilstain met de Beta kan je gevoelsmatig alles aan (uiteraard ook door extrrem lage gewicht). Als ik daarna op de DRZ stap is die hoogte toch eerder een belemmering tussen de oren dan het voordeel van meer grondspeling ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Wankerhelm heeft nog een praktisch nut op de snelweg, zeker bij regen. Een toch al topzware dominator nog meer topzwaar te maken ben ik wel met je eens :P ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Toxie: gooi er anders zwaardere veren in? Hyperpro heeft vast wel een setje...??? ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Waarschijnlijk kan de onderste vork van de schokbreker eraf en een andere op gemaakt. Daarmee verhoog je alleen, net als met voorpoten verlengen.
Dat was mijn initiële plan, maar de vork wordt beperkt door de triangel die geen ruimte heeft om verder te zakken.
Ik snap niet waarom je hem zo willen verhogen. Wil je meer grondspeling? Koop een KTM :P
Voor in de alpen heb je hier meer dan genoeg grondspeling aan. Plus: mocht je in hachelijke situatie komen kan je nu makkelijk bij de grond. Hoge fiets kan dan wel eens nadelig werken. Op Bilstain met de Beta kan je gevoelsmatig alles aan (uiteraard ook door extrrem lage gewicht). Als ik daarna op de DRZ stap is die hoogte toch eerder een belemmering tussen de oren dan het voordeel van meer grondspeling ;)
Zo had ik het nog niet bekeken. Ik zie nog de leeglopende KLE van een maatje voor me die net niet over een kei was gekomen, waar ik met de 4cm extra grondspeling geen drama had.
ik heb nog een set domi wielen staan voor de hoofdprijs btw
Vooral laten liggen. Als ik een wiel overhoop rij heb ik nog een plan B. :P
Ik heb Heidi K60's besteld en ben niet van plan wielen te gaan wisselen voor diverse ritjes. Op de KLE deden ze het ook goed, mede omdat de 130 brede achterband geen middenrib heeft.
 
In dat geval zou ik eerder naar meer bescherming zoeken. Goedkoper en sneller klaar :P ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Da's ook nog een dingetje, een set valbeugels. :') De handkappen met beugel zijn nu op de boot vanuit het verre oosten, maar fatsoenlijke valbeugels heb ik bij Ali niet kunnen vinden.

Kettingset is een eind op weg, balhoofdlagers vervangen, bandjes met binnenbanden, stuur verbouwen....... Loopt lekker op zo.
 
Laatst bewerkt:
Da's ook nog een dingetje, een set valbeugels. :') De handkappen met beugel zijn nu op de boot vanuit het verre oosten, maar fatsoenlijke valbeugels heb ik bij Ali niet kunnen vinden.

Kettingset is een eind op weg, balhoofdlagers vervangen, bandjes met binnenbanden, stuur verbouwen....... Loopt lekker op zo.
ik heb nog een lelikke tank enz. Das beterder dan valbescherming
 
full
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Het is hier wel een beetje een holbewonertopic geworden. Het "beetje" kunnen we eigenlijk ook wel weglaten.




Hoe komt Jolly nou bij nagels :?
 
koffie, drank, tieten en motoren..... en dat noem je een holbewonerstopic?
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Terug
Bovenaan Onderaan