MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Toch niet binnen gebleven, maar helm telt als mondkapje toch? :+

IMG-20200321-WA0005.jpg
 
Wie weet morgen of maandag een kort rondje sturen :]
ja, leuk. Afspreken aan dat kleine koffie tafeltje van de benzinepomp en dan naar de motorzaak rond dat kleine tafeltje hangen. Gezellig!

dit gebeurd echt!
 
Treurig ja, het gebeurt zelfs veel.... Zag net nog een stel met een baby gezellig de boodschapjes doen. Dom dom dom.

Afspreken kan prima, maar afstand houden en geen items delen. Ik vrees voor Italiaanse problemen hier :/
 
stukje huisvlijt

kansberekening. Iedereen heeft andere uitgangswaardes bij kansberekening. Wanneer je uitgangswaardes verschillen krijg je dom gelul over wie nu de verkeerde uitkomst heeft.

Ik ga ervan uit dat er mensen met overschatting zijn en mensen met onderschatting. Ik denk dat ook het rivm dat snapt en zij proberen het gemiddelde zo te houden dat er geen paniek komt en het virus net vlak genoeg gehouden kan worden.

Nu maar hopen dat er voldoende mensen zijn met overschatting.

En dat we hier SAMEN doorheen komen.
 
huisvlijt van iemand anders

Wij leven in aparte tijden, nog nooit eerder hebben alle politieke partijen hun doelen bereikt. Groen Links is blij, want auto- en vliegverkeer is bijna stopgezet. PVV kan zijn geluk niet op, want de grenzen zijn dicht. Extreem Links (communisten) hebben eindelijk lege winkels, net als in de Sovjet Unie. VVD is verheugd, want er stroomt volop overheidsgeld naar álle ondernemers. En SGP looft hogere machten, want kroegen en seksclubs zijn dicht! En tot slot: Denk hoeft geen handen meer te geven.
En wij maar mopperen...
 
Waarom ben jij zo anal over dit virus? De kans dat je het sowieso krijgt is reëel aanwezig, of je moet je compleet afzonderen van de rest van de wereld. De kans dat je het loodje legt is pas groot als je een rokende obese man bent met hartklachten van 70+.

Ondertussen ga ik nog een kopje thee zetten. '(
 
Thanks voor de reminder, ik was mijn tekst alweer vergeten. :')

Het thee stadium ben ik allang weer voorbij, ik heb alleen nog last van geblaf en benauwdheid. Alleen bij koorts mag er thee aan te pas komen.
 
Zag gister foto's of Zandvoort langskomen van de drukte, iets met natuurlijke selectie.
mensen staan onder een druk die ze niet kennen. Beperkingen. Ze zoeken krampachtig naar dingen die ze nog mogen doen. Bos en strand zijn de eerste die binnen schieten bij mij en klootjesvolk. Dat ik en de meeste anderen beseffen dat al het klootjesvolk dat ook als eerste denkt en daar dus niet heen gaan, is een geluk.

Je kan het klootjesvolk niet eens niet laten appen in de auto.

Besef moet groeien of opgelegd, maar bij oplegging komt meer druk op controle apparaat, want fucking klootjesvolk moet vrij zijn. Ik hoop dat ze ook anal worden met als een slak voortschrijdend inzicht. Ik kan alleen die slak eten geven en trainen.
 
Ja met de hond uitlaten in het bos zie ik ineens ook meer mensen zonder hond die je anders niet tegen komt. Nu het ochtend rondje maar vroeg en middag rondje na 18.00 als het weer rustig is. Ben normaal al niet zo van drukke plekken en nu helemaal even niet.
 
Zag de NL-Alert ook net, na de hele dag rijden. Verwacht dat we nog veel strengere regels gaan krijgen, nu kan het nog net even. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan