MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Morgen ff erop uit voor de lockdown idd
diepe zucht. Daardoor krijgen we dus lock down. Niet van 1 persoon die zo denkt, maar al die ikke ikke ikke motorrijders.

Spread the word @#$%

voortschrijdende slakken inzicht
 
Nee, de lockdown komt omdat we Italië achterna gaan. Brabant is ons Lombardije. De lockdown komt omdat iedereen met een koter gaat file-wandelen in het bos of strand.

Ja, motorrijden zal ook niet onder het advies van het RIVM vallen maar we hebben allemaal al lang veroorzaakt dat de lockdown komt, nu kan je nog even luchten met inachtneming van "social distancing" voor het zover is ;)
 
Nee, de lockdown komt omdat we Italië achterna gaan. Brabant is ons Lombardije. De lockdown komt omdat iedereen met een koter gaat file-wandelen in het bos of strand.

Ja, motorrijden zal ook niet onder het advies van het RIVM vallen maar we hebben allemaal al lang veroorzaakt dat de lockdown komt, nu kan je nog even luchten met inachtneming van "social distancing" voor het zover is ;)
leg je grens waar jij het nodig acht. Of eigenlijk denkt nodig te achten :z
 
1584834449398-png.1476372



4200 bevestigde besmettingen, 179 doden. Nog steeds redelijk op schema maar we lopen iets achter. Kom op mensen, we laten ons toch niet verslaan door de Italianen hè? B|



leg je grens waar jij het nodig acht. Of eigenlijk denkt nodig te achten :z

Dat is dubbel. Als ik denk dat iets nodig is dan acht ik het nodig en vice versa. ;)

Hè, ieder z'n ding man. Jij hebt serieuze offers gemaakt voor/m.b.t. je kids en dat respecteer ik. Op de boodschappen na blijf ik verder al de hele week thuis. Op de motor denk ik dat het risico nog wel mee valt en als ik rij hou ik meestal voldoende afstand. Natuurlijk neem ik het serieus maar ik gun mezelf nog een paar (IMHO laag-risico) uitjes voor we op slot gaan want dat het gaat gebeuren kunnen we het denk ik wel over eens zijn.

Enige uitzondering is dat ik niet van plan was om bij m'n pa langs te gaan maar ja, het was zijn groepje en ritje. Ma en stiefpa evenals grootouders zijn sowieso off limit. Veel meer kan ik ook niet echt doen. Taxi rijden is sowieso voorlopig over voor me en werk moet maar bellen als ze me echt nodig hebben anders blijf ik weg. Jij heb je inkomsten nodig dus de zaak is nog open, jouw grens is net als de mijne aangepast aan de omstandigheden. ;)
 
1584834449398-png.1476372



4200 bevestigde besmettingen, 179 doden. Nog steeds redelijk op schema maar we lopen iets achter. Kom op mensen, we laten ons toch niet verslaan door de Italianen hè? B|





Dat is dubbel. Als ik denk dat iets nodig is dan acht ik het nodig en vice versa. ;)

Hè, ieder z'n ding man. Jij hebt serieuze offers gemaakt voor/m.b.t. je kids en dat respecteer ik. Op de boodschappen na blijf ik verder al de hele week thuis. Op de motor denk ik dat het risico nog wel mee valt en als ik rij hou ik meestal voldoende afstand. Natuurlijk neem ik het serieus maar ik gun mezelf nog een paar (IMHO laag-risico) uitjes voor we op slot gaan want dat het gaat gebeuren kunnen we het denk ik wel over eens zijn.

Enige uitzondering is dat ik niet van plan was om bij m'n pa langs te gaan maar ja, het was zijn groepje en ritje. Ma en stiefpa evenals grootouders zijn sowieso off limit. Veel meer kan ik ook niet echt doen. Taxi rijden is sowieso voorlopig over voor me en werk moet maar bellen als ze me echt nodig hebben anders blijf ik weg. Jij heb je inkomsten nodig dus de zaak is nog open, jouw grens is net als de mijne aangepast aan de omstandigheden. ;)
Zaak is quarantaine zone sinds 13 maart. Komt geen klant meer in. Alle Klant kont takt is buiten op meer dan 2 meter afstand. Deel gereedschap is al verhuist ivm thuis "werken", Rest gaat voor 1 april daar weg zijn denk ik. Waarschijnlijk ben ik de komende maanden eindelijk mijn huis en tuin aan het af maken namelijk. Ik hoop dat de bouwmarkten open blijven met een max hoeveelheid klanten erin oid, maar ik heb er een hard hoofd in.
 
Dat zijn inderdaad grote stappen maar als ik een keertje flink op m'n tank kuch helpt de twee meter afstand naar de klant ook niet per sè, snap je? Jij rolt vervolgens dat ding naar binnen en doet je ding. We doen allemaal wat we kunnen (en inderdaad, willen) maar met een beetje in acht neming van het hippe "social distancing" is motorrijden an sich niet een hele gevaarlijke activiteit. Kan niet beloven dat ik niet door een wolkje Corona ben gereden als de gast voor me of een voetganger langs de weg een keer flink kucht, maar dat kan ik in de supermarkt ook niet.

Staat een groepsritje in de publieke opinie misschien kut? Ja, zeker. Maar een solo ritje zou op weinig mensen indruk maken, de kans dat de ventilatie van je auto wat naar binnen blaast is net zo goed aanwezig en we kijken niet allemaal boos naar auto's. En alweer, als je een beetje rekening houdt met de situatie en een beetje afstand houd en mekaar niet vol in de bek kucht, eigenlijk is het risico in een groepsritje niet veel anders dan een solo ritje. Maar dat is goed praten. Ja, het advies is thuis te blijven als het kan. En daar heb ik me voor een keer (of twee, gisteren eigenlijk ook al) even niet aan gehouden, juist met het oog op een komende lockdown. Nog genoeg dagen over (hoop ik...:+) om verlangend naar de motor te kijken en van ellende tegen de muren op te lopen. ;)

Mental health is ook een ding zometeen. Motorrijden is goed voor mijn mental health. ;)

Als je van te voren weet wat je grofweg nodig hebt dan zou ik maar gewoon vast inslaan. Heb het hier overwogen voor de badkamer waarvan ik een muur wil verzetten maar dan moet ik leidingen in de vloer en plafond voor regenwaterafvoer en mechanische ventilatie gaan verleggen maar dat is me net een te groot project voor nu. Allicht als we zometeen allemaal een maand binnen zitten heb ik daar spijt van. ;)

Kijk nog wel even naar een ladder op MP zodat ik boven de kozijnen kan schilderen. '(
 
Dat zijn inderdaad grote stappen maar als ik een keertje flink op m'n tank kuch helpt de twee meter afstand naar de klant ook niet per sè, snap je?
ik heb niet al mijn maatregelen verteld
Mental health is ook een ding zometeen. Motorrijden is goed voor mijn mental health. ;)

Ja, zometeen. Niet nu @#$% en als dat wel zo is, virtuele knuffel.
 

thuis achter de geraniums dus.

Onze voorouders vochten in tijden van oorlog en alles wat wij moeten doen is netflix and chill.
 
klein beetje pijpen mag nog wel?

Vandaag thuis geweest.
Morgen moet ik wat pellets halen om warm te blijven. Rest vd week toch proberen te werken zo lang het mag :/
 
Mijn vriendin zit thuis te werken.

Het irritante is dat ze de halve dag in bespreking zit en ik niet weet wanneer de microfoon open staat.

Ik spreek haar meestal aan met gore koosnaampjes, dus ik moet weten wanneer die mic open staat.

Is er een zwaailicht oid dat via usb oid gestuurd wordt?
 
Mijn vriendin zit thuis te werken.

Het irritante is dat ze de halve dag in bespreking zit en ik niet weet wanneer de microfoon open staat.

Ik spreek haar meestal aan met gore koosnaampjes, dus ik moet weten wanneer die mic open staat.

Is er een zwaailicht oid dat via usb oid gestuurd wordt?

Je kunt toch simpelweg afspreken: string aan = telefoon, string uit = vrij
8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan