MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
:Y maar wonen niet dichtbij en in de winter is er al helemaal niemand :P
 
Al drama genoeg hier in het pand met overlast aan de andere kant van het pand dus hou mij wel even gedeisd. Gelukkig heb ik er aan mijn kant van het pand geen last van.

Een van mijn buren heeft last van het volgende: zijn bovenburen hebben een opname studio boven zijn slaapkamer waar het geluid aan alle kanten weg lekt zeg maar, andere bovenbuurvrouw is een amateurhoer die door 20 gasten per dag geneukt wordt en dan hebben we nog alle idioten hier die aan het lachgas zitten.

Wijkagent heeft sinds gisteren een sleutel om het pand binnen tekomen vanwege overlast enzo. Bel van de centrale hal gaat zo hard dat iedereen het kan horen als de politie aanbelt :')

Met beetje mazzel komen er hier binnenkort wat woning vrij omdat de lachgas lui er mogelijk uitgezet gaan worden ivm overtreding opiumwet ofzo. Zelfde geldt voor de amateurhoer en de opname studio aangezien dat blijkbaar ook niet mag
 
Wel zo veilig.

Maar eh... even samenvattend...20 gasten onder invloed van lachgas neuken de hoer/buurvrouw in de opnamestudio. Wat voor kraakpand woon je, betaal je wel huur? :')

Even iets anders en ik opper het maar heel voorzichtig, nog niet overlegd met de fraulein enzo...morgen trek ik waarschijnlijk mijn brommer uit de huiskamer voor een gemoedelijk rondje Markermeer. In die zin, heel saai bij Lelystad de dijk over en dan weer naar beneden slingeren via de dijkjes van Uithoorn, Monnickendam, Durgerdam, etc. Heel klein stukje langs de Gein en de N201 om te eindigen in Hilversum. Gewoon even uitwaaien dus. De Fraulein is geen Rossi (Ik ook niet trouwens) en ik verwacht op de kleine dijkjes de nodige drukte dus het zal niet razendsnel worden al doe ik m'n best lekker door te rijden.

Eventueel liefhebbers om aan te haken? Denk aan 11:30-12:00 bij Almere P+R direct na de Stichtsebrug, eindigen zo'n beetje 17:00-17:30 bij de Esso aan de Vaartweg in Hillywood.
 
Leek op de weg wel of ik de enige ben. Meer koffie :Z :Z :Z
 
Wel zo veilig.

Maar eh... even samenvattend...20 gasten onder invloed van lachgas neuken de hoer/buurvrouw in de opnamestudio. Wat voor kraakpand woon je, betaal je wel huur? :')

Even iets anders en ik opper het maar heel voorzichtig, nog niet overlegd met de fraulein enzo...morgen trek ik waarschijnlijk mijn brommer uit de huiskamer voor een gemoedelijk rondje Markermeer. In die zin, heel saai bij Lelystad de dijk over en dan weer naar beneden slingeren via de dijkjes van Uithoorn, Monnickendam, Durgerdam, etc. Heel klein stukje langs de Gein en de N201 om te eindigen in Hilversum. Gewoon even uitwaaien dus. De Fraulein is geen Rossi (Ik ook niet trouwens) en ik verwacht op de kleine dijkjes de nodige drukte dus het zal niet razendsnel worden al doe ik m'n best lekker door te rijden.

Eventueel liefhebbers om aan te haken? Denk aan 11:30-12:00 bij Almere P+R direct na de Stichtsebrug, eindigen zo'n beetje 17:00-17:30 bij de Esso aan de Vaartweg in Hillywood.

Vraag ik mij ondertussen ook af :P Sowieso huur ik van de Alliantie en daar kan je al helemaal niets verwachten.
 
Kwam vanavond langs de plek waar Nocer ooit met motor en al te water ging :+

Compleet veranderd daar. Hoef je niet meer heen :N
 
Lekker gereden vandaag. Tenminste, het motorrijden zelf sloeg nergens meer op, half twee toen we vertrokken, dan nog tanken en de fraulein was een beetje erg moe (})) dus bij de dijk naar Enkhuizen heb ik een pauze ingelast..."We kunnen door, maar dan zijn we wel even zoet. Of we gaan binnendoor terug maar eigenlijk weet ik er niets leuks van te maken danBij ..."

Afijn, dus maar even langs Aviodrome en het Midland circuit. Bij de kartbaan kan je over de kartbaan uitkijken en een stukje Midland circuit en je staat praktisch naast de crossbaan dus we hebben even op een vlaggenpost van de crossbaan gestaan, beetje kijken. Prima middagje.

Over kijken gesproken, stonden bij de dijk geparkeerd en de brug ging open. Komt er op een gegeven moment een vent aanlopen, "Ja, ik zei al tegen m'n vrouw, even kijken wat dat voor motor is!" dus even over de Husq geouwehoerd. Uiteraard de rest van de middag uitgemolken dat niemand uitstapte voor hààr trots.... :+

En om het setje bij de Husq compleet te maken zojuist een stukje vakantiegeld gedeponeerd... 8)7


Alpinestars SP-1.

3100819-155-fr_sp-1-v2-leather-jacket_1.jpg



00002341414141435D88A.JPG


Past wel weer bij m'n motor en m'n nieuwe broek... :]8-)

$_86.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan