MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Was vd week een ondernemer die voor z'n zaak stond en gewoon een boete kreeg :')
Dan begrijp je toch iets niet :(

Maar idd wel ff een werkgevers en eigenverklaring maken :Y
 
Fijn... morgen weer rellen in Hilversum hoorde ik vanmiddag :(
Vroeg er één in een buurtapp of we de straat op zouden gaan om ellende te voorkomen.
Ik reageerde: als we maar met veel zijn, ik ben erbij.
Nou... ben ik helaas de enige die gereageerd heeft....

Hmmz ik werk een paar 100 meter verderop... Maar ff melden straks.
 
Zal dan het blok van de Versys worden lijkt me. Zag laatst ergens een 700 versie voorbij komen. Honda zou ook iets in die range op stapel hebben staan. Met de 750 die ook in automaat te verkrijgen is.
 
2 versies zie ik nu. Die klr650 schijnt toch echt te komen maar voor de amerikaanse markt. Die klx adventure zal wel naar europa komen lijkt me.
 
KLX Adventure, dat klinkt goed! :t
Het KLR blokje gaat al decennia mee, maar zo ook het Suzuki SV blok en die mag mee de Euro 5 in. Ik hoop idd alleen dat ze het Versys blok gebruiken. (wat ook al eeuwen oud is, maar continue door ontwikkeld.)
 
KLX Adventure, dat klinkt goed! :t
Het KLR blokje gaat al decennia mee, maar zo ook het Suzuki SV blok en die mag mee de Euro 5 in. Ik hoop idd alleen dat ze het Versys blok gebruiken. (wat ook al eeuwen oud is, maar continue door ontwikkeld.)
het sv/dl blok is totaal nieuw. en de oude was van '99 Suzuki SV650 - Wikipedia



het kl600 blok is van '85 oid :')

  • KLR650-A: The "A" model was introduced in 1987, based on its KLR600 predecessor (1984 to 1986)
 
Vanavond in Hilversum rondgelopen met een klein groepje, maar niets gebeurd.
Politie en gemeente hadden het potdicht zitten :') Echt klasse 👍👊
 
SV/DL blok is toch een doorontwikkeling van het ding uit '99, of hebben ze een nieuw blok verzonnen :?
Het is een doorontwikkeling, maar de grap is het omslag punt in blok berekeningen. Dat gebeurde zo rond 1990 toen de computers wat op snelheid kwamen, de banden maten duidelijker werden etc.

toen kwam de cbr600f2, de blade etc motoren die radicaal anders waren dan wat er daarvoor was, door meer computer kracht
 
Poging van de Alliantie om raam wat lekt te repareren is helaas mislukt... Iig is er na bijna 3 jaar een poging ondernomen :')
 
Is iig een poging en wie weet is de volgende poging sneller :')

Ga 's ff proberen of ik zo Glory 77 kan zien vanavond *D
 
Staat op de achterkant van de verpakking beschreven. Succes. :/

1612198755820.png


_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan