MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Of beetje lief voor haar zijn....
 

Bijlagen

  • IMG-20210129-WA0000.jpg
    IMG-20210129-WA0000.jpg
    54 KB · Weergaven: 9
Nog maar één dan :P


Tot 2 maart iig de zaak dicht :X
 
Voelt niet goed, maar ik ga dat wel redden uiteraard.
Afhalen gaat voor mijn handel iig niet werken, dat wil de klant toch rustig bekijken en zo niet dan willen ze het bezorgd hebben.
 
Mjah voor mijn werk in de horeca is er helemaal geen uitzicht op ooit weer open gaan :/

Paar IC-artsen willen ook dat maatregelen worden versoepeld.

,,Wat we nu wellicht aan het doen zijn, is dat we door sommige coronamaatregelen van grote groepen mensen belangrijke levensjaren aan het afpakken zijn. Daar staat slechts een beperkt aantal gewonnen levensjaren voor sommige coronapatiënten tegenover.’’
 
Dan moet je helemaal geen corona meer toelaten in het ziekenhuis, maar dan gaat vrijwel iedereen dood die niet eens naar de IC hoefde.
Er valt wat voor te zeggen.

Vanmorgen in het nieuws..... voor de eerste keer geen stijgende lijn in de kanker constateringen :X '( Dat levert ook een boel ellende op.
 
Ja is een lastig iets gelukkig hoef ik daar niet over te beslissen.

Afgelopen tijd met de Alliantie aan het mailen geweest om dingen gerepareerd enzo te krijgen en vergoeding. Zij blijven erbij dat ze het rapport van de huurcommissie willen afwachten. Kreeg ik daarnet een telefoontje van de aannemer die reparaties uitvoert. Die hebben opdracht gekregen om alles te repareren... Nu maar kijken wat wijsheid is in dit geval
 
Zelf ook maar even gaan bellen. Reparaties laat ik uitvoeren aangezien het rapport van de huurcommissie al wordt opgesteld.

De aanhouder wint! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan