MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Zo sta je nog op 't ijs en een week later op de brommer :?
Raaaaaaaar :')


Nog gekker te lezen dat iemand jeuk heeft op plekken waar ik gewoon helemaal niet eens wat van wil horen -O-
 
Gisteren al rondje gedaan was weer ff lekker.

Zodirect ff werken en vanmiddag weer een rondje *O* :]
 
Als dat nodig zou zijn, vindt iig wel een behandeling plaats door de volksvertegenwoordiging in de TK. In Israël is de helft al gevaccineerd. Beter!

Nu de brommer afstoffen! ;)
 
Ja in Israël snappen ze het. Hier niet :)

Iemand heeft zijn bus recht voor de parkeerplekken waar motoren en scooters staan gezet. Wordt 2x extra steken om de motor uit het vak te krijgen :+
 
de banden vd bus?
Dat zou niet zo lief zijn he ;)

Mooie is dat er een parkeerdek is wat helemaal leeg is waar die bus ook had kunnen staan. Hoop bewoners weten blijkbaar niet van dat parkeerdek af. Gebouwbeheer mail gestuurd of die het parkeerdek even onder de aandacht wil brengen.
 
Dat zou niet zo lief zijn he ;)

Mooie is dat er een parkeerdek is wat helemaal leeg is waar die bus ook had kunnen staan. Hoop bewoners weten blijkbaar niet van dat parkeerdek af. Gebouwbeheer mail gestuurd of die het parkeerdek even onder de aandacht wil brengen.
je woont echt kut he

waarom woon je daar?
 
je woont echt kut he

waarom woon je daar?

Wist ik helaas niet van te voren. Pand is 2 jaar geleden opgeleverd toen kwam iedereen er in en leek het wel pluis. 2 jaar later is het een stuk minder helaas maar moet het er nog even mee doen voorlopig -O-Denk dat er een hoop mensen wonen die Remi heten en alleen op de wereld zijn haha :+

Wel lekker gereden net :]Was behoorlijk druk op de parkeerplaats bij La Place bij Laren. Denk dat iedereen aan de wandel is gegaan in de natuurgebieden vandaag.
 
De eerste 300 km van dit jaar ook onder de bandjes gehad :Y
Bizar, zo sta je nog op 10cm dik ijs en een week later is het 18 graden en volop zonnig :')
 
Hier ook lekker gereden. op het laatste half uur na; olievuldop verloren en bij thuiskomst de rechterpijp en -laars onder de olie, net zoals de rechterkant van de brommer, maar wel glimmen, zonder daarvoor moeite te hoeven doen. _O-
 
Laatst bewerkt:
Slappe :/ draai dat doppie dan goed vast man!
Voor 't zelfde lig je idd tussen de onderdelen te kronkelen -O-
 
Hier ook lekker gereden. op het laatste half uur na; olievuldop verloren en bij thuiskomst de rechterpijp en -laars onder de olie, net zoals de rechterkant van de brommer, maar wel glimmen, zonder daarvoor moeite hoeven doen. _O-
dat is niet handig

heb gisteren ook lekker gereden was top weertje voor ook
 
Wist ik helaas niet van te voren. Pand is 2 jaar geleden opgeleverd toen kwam iedereen er in en leek het wel pluis. 2 jaar later is het een stuk minder helaas maar moet het er nog even mee doen voorlopig -O-Denk dat er een hoop mensen wonen die Remi heten en alleen op de wereld zijn haha :+

Wel lekker gereden net :]Was behoorlijk druk op de parkeerplaats bij La Place bij Laren. Denk dat iedereen aan de wandel is gegaan in de natuurgebieden vandaag.
je woont echt kut he

waarom woon je daar?
je antwoord op waarom woonde je daar, maar ik zal de vraag herformuleren

waarom woon je daar NOG?
 
Geen zoekwaarde op woningnet omdat die naar 0 ging bij betrekken van dit appartement dus kwa sociale huur sta ik op plek 300 van de 500 als ik reageer. Dus kwa sociale huur kan ik momenteel niets. Particulier huren niet te betalen.
 
Weet iemand een goed adres in omgeving Amersfoort waar ik mijn (een)cilinder kan laten boren/honen en de krukas kan laten controleren/slijpen?
 
Ja, weet je toch wel Zot :?


@ plex, gelukkig maar want we willen nog niet van je af en nu in het ziekenhuis eindigen door een motor ongeval gaan ze daar niet waarderen :N :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan