MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Gotverrr, al op 7000 besmettingen weer :X

Dat gaat wéér helemaal mis -O-
 
Gotverrr, al op 7000 besmettingen weer :X

Dat gaat wéér helemaal mis -O-
er stoten gvd gewoon mensen tegen me aan @#$%

ik ben ingeënt dus alles kan weer is het moto. Dat je als ingeënte nog wel besmet kan worden, maar veel minder kans hebt ziek te worden wordt nergens verteld. En dat je wanneer je besmet bent anderen kan besmetten ook niet. De voorlichting is bedroevend en gebaseerd op IQ <100
 
Als je Pfizer of Moderna gekregen hebt, ben je 95% safe, maar da's idd niet 100%

Ik denk juist dat ze hopen op wat meer hersenen dan de meesten bezitten :/
 
Als je Pfizer of Moderna gekregen hebt, ben je 95% safe, maar da's idd niet 100%

Ik denk juist dat ze hopen op wat meer hersenen dan de meesten bezitten :/
nee, je bent niet 95% safe

Je kan nog steeds besmet worden en anderen besmetten. De kans Covid te krijgen (ziek te worden) is alleen veel kleiner. En doordat dat niet duidelijk gecommuniceerd wordt, fladdert iedereen maar rond.
 
Ikke niet :P Nog ff vier a 5 weken oppassen.
Daarna nog even voorzichtig voor anderen, maar dan houdt het wel op hoor :/

De Jonge sprak het gewoon uit...... maatregelen voor wie zich niet WIL laten vaccineren :/
Nou... ik ga een grens zien en die ligt iig dichtbij :W
 
Woon in Flevoland maar dat topic lijkt een beetje dood.. iemand wat leuke routes als suggestie in 't Gooi dan maar?
 
:+ Heel veel dooierder dan hier kan haast niet :+


Vertel 's wat over jezelf, wat je doet, rijdt, waar?

Misschien binnenkort maar eens een Gooi rit doen :Y
 
Afgelopen zondag een korte rit met vriendin gedaan. Vanuit Blaricum via Huizen, Bussum, 's-Graveland langs vliegveld Hilversum naar Lage Vuursche en langs Baarn en Eemnes, de hele Wakkerendijk afgereden, terug naar Blaricum. Leuk tochtje van ongeveer een uur tot een uur en een kwartier.

Volgende week alleen 4 dagen op pad naar de Sud Eifel, Manderscheid en daar heerlijk twee dagen sturen. Even het koppie leegmaken...
 
Woon in Flevoland maar dat topic lijkt een beetje dood.. iemand wat leuke routes als suggestie in 't Gooi dan maar?

Klopt. Daarom lees en schrijf ik hier ook een klein beetje mee...En soms een rit....
Ben ook een polderman...

Gooi rit !!
yes !! hopelijk wel in mijn vrije weekend dan..:)
 
Doe 's niet op zulke onmenselijke tijden posten man! :+
 
Klopt. Daarom lees en schrijf ik hier ook een klein beetje mee...En soms een rit....
Ben ook een polderman...
Hier ook een polderman, rij vaak van t'gooi naar Zwolle en terug (werk). Weliswaar weinig bochten, maar dat wordt dan weer gecompenseerd met prachtige vergezichten, mooie zon's op- en ondergangen (alleen jammer van die muggen).
IMG_9259-s.jpg
IMG_9252.jpg

IMG_7686.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan