MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Druk met proefritjes *D

MT-01 (denk niet dat ik daar aan ga wennen)
Indian FTR (de bom, maar boven budget)
Ducati Desert Sled (veel te duur voor een luchtgekoelde tweeklepper)

Ben er dus nog niet uit...
 
hahaha lekker man, Rob alle steentjes in een keer meegekregen of komt hij vandaag weer terug?
Hij heeft nog meer plannen gemaakt, dus komt nog 1 of 2 keer of meer. Heb nog zat liggen en alles wat hij weghaalt scheelt mij weer.
ff puzzelen dus vandaag met de steentjes *D
Nee sproeisysteem leidingen, electra en riool ingraven vandaag. Nieuwe stenen worden morgen geleverd.
 
Druk met proefritjes *D

MT-01 (denk niet dat ik daar aan ga wennen)
Indian FTR (de bom, maar boven budget)
Ducati Desert Sled (veel te duur voor een luchtgekoelde tweeklepper)

Ben er dus nog niet uit...
Een een R NineT? Die is jong gebruikt met nauwelijks kilometers veel te vinden. De Urban GS koop je in Duitsland ruim 30% onder de Nederlandse prijs, dus na betaling van de rest BPM kan je er nog aan verdienen.
 
Laatst bewerkt:
Die zijn ook cool, alleen twijfel ik nogal aan de betrouwbaarheid en restwaarde. De R nine T heeft in ieder geval het meest betrouwbare boxerblok ooit.
 
Paar weken terug bochtentraining gedaan op Lelijkstad met de vriendin, was leerzaam. Kan nog steeds geen goede positie vinden op de Husq maar verder wel lekker gereden. :) Jammer dat @phoentje verstek liet gaan als fotograaf. :+ Nu zijn er alleen de eerste paar sessies foto's genomen, aan grondspeling geen gebrek. :+ (Later ook niet trouwens, daar niet van. :') )

226717922_4619722724783011_1956738887712851080_n.jpg

Soms moeten de harde werkers op een luxe camping vakantie :P
 
Soms moeten de harde werkers op een luxe camping vakantie :P

Nou lekker dan, ik net de vriendin overtuigd... "Hè, die ken ik van Motor-Forum, die doet ook MotoGP enzo." ... komen we daar, net als je denkt dat het een beetje begint te klikken, fotografe alweer weg. En je was nog goedkoper geweest ook. :+

Nee, prima ervaring gehad. Was voor mij ook nuttig, ik kan nog steeds geen lekkere houding vinden. En de vriendin, waarvan ik elke keer denk dat ze wel heel voorzichtig is in bochten heeft nog behoorlijk doorgereden ook!

Moest aan het eind ook toegeven...de instructeur ging natuurlijk steeds een beetje harder en vroeg voor de laatste twee sessies of het tempo nog omhoog moest. Er was er eentje die zei "HARDER, HARDER." en toen heb ik maar toegegeven, ik kan misschien harder, maar niet zonder alle aandacht voor m'n vorm te verliezen en ik vind het wel mooi zo voor een ochtendje. Andere "cursist" (want echt cursus is het dan ook weer niet) gaf toen toch ook in dat het zo wel mooi was. 8)7

En toen had ik eigenlijk al een tweetal sessies dat we de baan op kwamen en dat het het eerste rondje echt even aanpoten was. Dan trekken ze ineens een flink stuk door terwijl ik eigenlijk even een paar bochten wat rustiger op gang wou komen. Her en der heb ik toen al wel eens bedacht dat vorm ondergeschikt was aan even een beetje aansluiting vinden. :$

Vriendin kwam er wel iets kariger vanaf qua foto's maar we hebben natuurlijk wel allebei alles gekocht, dus dat loop je mooi mis op je camping vakantie. :+
 
Wou ik gisteren al doen, maar die zijn dan weer te groot. Dus dan moest ik eerst weer van haar FB opslaan, want dat past wel.., etc. Dit is de enige die ze de moeite waard vond van het uploaden, dus dan heb je een idee... :+

221477502_4149562855128592_794546419289516325_n.jpg


Er waren er genoeg dat ik zei, ach, je kan ze maar hebben, dat ze ook de full package heeft genomen, daar niet van. Maar dan zijn het er wel drie uit exact dezelfde bocht, millisecondes achter elkaar. Of elke ronde exact dezelfde positie. :+
 
  • Leuk
Waarderingen: Xtra
Wou ik gisteren al doen, maar die zijn dan weer te groot. Dus dan moest ik eerst weer van haar FB opslaan, want dat past wel.., etc. Dit is de enige die ze de moeite waard vond van het uploaden, dus dan heb je een idee... :+

Bekijk bijlage 1674888

Er waren er genoeg dat ik zei, ach, je kan ze maar hebben, dat ze ook de full package heeft genomen, daar niet van. Maar dan zijn het er wel drie uit exact dezelfde bocht, millisecondes achter elkaar. Of elke ronde exact dezelfde positie. :+
Als je de horizon recht zet, ligt ze best plat in de bocht, denk ik zo!
 
Net bij Nieuwsuur de puinhopen bij Am Tunnel gezien :/ ook nu nog één grote ravage -O-
 
Dat is niet 1, 2, 3, opgeruimd. Wij reden er onlangs in de buurt en waren getuige van weggeslagen bruggen, wegen en huizen. Alsof het Dresden februari 1944 was. Nog steeds zijn ze ruim 100 mensen kwijt rondom Altenahr.
 
Ja, echt vreselijk om te zien en wetende welk leed hierdoor ontstaan is :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan