MF t Gooi aan de BBQ

full










jouw gekookte maaltijd meenemen naar een meeting. Dat doet een ander ook en je ruilt de maaltijd met die van een ander. Moet wel bij iemand thuis zijn die makkelijk maaltijden kan opwarmen.
*O* klinkt goed Fred. Wanneer gaan we los? *D
 
Laatst bewerkt:
Waarom? Er is toch weer een bbq in de planning? Niet nodig om deze dan af te sluiten.. :/

Jah, maar desalniettemin onnodig om er in 2 topics over te gaan leuten.. lijstje gaat dan niet goed komen ben ik bang.

Dan wellicht dit topic herplaatsen voor de BBQ in Bilthoven.. of gewoon in t Gooi topic erover verder leuten

just my
full
 
Jah, maar desalniettemin onnodig om er in 2 topics over te gaan leuten.. lijstje gaat dan niet goed komen ben ik bang.

Dan wellicht dit topic herplaatsen voor de BBQ in Bilthoven.. of gewoon in t Gooi topic erover verder leuten

just my [afbeelding]
:^

De grootste lijst staat nu in 't Gooi topic. Daar heeft Els ook aangegeven dat het het beste is... denk dat we het dan ook maar daar moeten laten OF een speciaal topic ervoor. Maar nu op 2 verschillende plaatsen gaan werken :N




Maare wij kunnen niet :P
 
Jah, maar desalniettemin onnodig om er in 2 topics over te gaan leuten.. lijstje gaat dan niet goed komen ben ik bang.

Dan wellicht dit topic herplaatsen voor de BBQ in Bilthoven.. of gewoon in t Gooi topic erover verder leuten

just my [afbeelding]
Zeur niet vent :P


We kunnen hier toch verder ouwehoeren en dan in het PBtopic de BBQtieten posten en in het Gooi gaan we enkel zinnige motorposts toestaan & koffie :Z posts natuurlijk.
 
Het is weer tijd voor een BBQ

In navolging op het succes van de vorige
Ik heb vanwege de locatie helaas geen ruimte voor andere data.


De datum staat op zondag 29 juli
TIJD: Vanaf 17:00, om 18:00uur gaat de BBQ aan
PLAATS: Bilthoven. Komt tegen die tijd wel een groepsgesprek via PM


- Loesje
- Poikie
- Nocer
- Jts600rr
- The Bastard
- Jaapie
- Lex
- Achi (denk ik )
- Legu
- GN
- DonDalton
- Plexat
- V FRed S
- LB
- Jazzuki

Even aanvullen door te kopieren (niet quoten) en je naam toe te voegen

Ik ga niet alles na lezen over gemist aanmelding, dus zelf ervoor zorgdragen dat je op de lijst komt te staan
 
Jah, maar desalniettemin onnodig om er in 2 topics over te gaan leuten.. lijstje gaat dan niet goed komen ben ik bang.

Dan wellicht dit topic herplaatsen voor de BBQ in Bilthoven.. of gewoon in t Gooi topic erover verder leuten

just my [afbeelding]
:j
:^

De grootste lijst staat nu in 't Gooi topic. Daar heeft Els ook aangegeven dat het het beste is... denk dat we het dan ook maar daar moeten laten OF een speciaal topic ervoor. Maar nu op 2 verschillende plaatsen gaan werken :N

Maare wij kunnen niet :P
:/
Die veeg ik zo van tafel :9


Echt, als ik konijn had moeten spelen had ik wel grotere oren en tanden meegekregen :)
Go, X! *O*
Zeur niet vent :P


We kunnen hier toch verder ouwehoeren en dan in het PBtopic de BBQtieten posten en in het Gooi gaan we enkel zinnige motorposts toestaan & koffie :Z posts natuurlijk.
*O*
Het is weer tijd voor een BBQ

<Achi post een lijssie>
Goed bezig! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan