Winter lunch-BBQ meet&greet

Ik stel voor om de BBQ niet heel uitgebreid te maken qua eetwerk. Ik zal in ieder geval zorgen voor frisdrank, koffie en thee. @Umop3p1sdn regelt het vlees en is chef BBQ.

Zijn er eventueel nog andere wensen of is iemand bereid om wat mee te nemen? We kunnen trouwens allemaal droog staan mocht het gaan regenen, alle motoren kunnen droog staan en er is genoeg parkeerplek voor auto's mocht iemand daar voor kiezen.
 
Ik stel voor om de BBQ niet heel uitgebreid te maken qua eetwerk. Ik zal in ieder geval zorgen voor frisdrank, koffie en thee. @Umop3p1sdn regelt het vlees en is chef BBQ.

Zijn er eventueel nog andere wensen of is iemand bereid om wat mee te nemen? We kunnen trouwens allemaal droog staan mocht het gaan regenen, alle motoren kunnen droog staan en er is genoeg parkeerplek voor auto's mocht iemand daar voor kiezen.
Neem wat experimentele sjasliiek mee.
 
We zijn nu met 9 pers.

Zal proberen er gewoon een leuke snack van te maken. Voor iedereen die er zaterdag is zal ik een tikkie of betaal link maken. Ik ga het heel schappelijk proberen te doen. Denk rond 5,- pp

Klinkt goed toch?
 
We zijn nu met 9 pers.

Zal proberen er gewoon een leuke snack van te maken. Voor iedereen die er zaterdag is zal ik een tikkie of betaal link maken. Ik ga het heel schappelijk proberen te doen. Denk rond 5,- pp

Klinkt goed toch?

Met drinken erbij van Zwetje die ook gratis mag eten (evt. met vrouwlief) zou 7,50 tot 10,00 dan niet meer passend zijn?
 
Ik stel voor om de BBQ niet heel uitgebreid te maken qua eetwerk. Ik zal in ieder geval zorgen voor frisdrank, koffie en thee. @Umop3p1sdn regelt het vlees en is chef BBQ.

Zijn er eventueel nog andere wensen of is iemand bereid om wat mee te nemen? We kunnen trouwens allemaal droog staan mocht het gaan regenen, alle motoren kunnen droog staan en er is genoeg parkeerplek voor auto's mocht iemand daar voor kiezen.
Ik ben erbij morgen vanaf 1300 en zin in!
Dochter heeft auto in beslag, dus met de GS
Ik neem wat mee voor de koffie in ieder geval
pb naar @Zwetje voor t adres
 
Het eerste stukje was al heerlijk...
 

Bijlagen

  • 17003117679557904578855565317364.jpg
    17003117679557904578855565317364.jpg
    202,5 KB · Weergaven: 2
Brommermetwielen je sticks waren ook lekker! Hier een kleine greep voor wie het gemist heeft:)
 

Bijlagen

  • IMG_1157.jpeg
    IMG_1157.jpeg
    316,1 KB · Weergaven: 2
  • IMG_1158.jpeg
    IMG_1158.jpeg
    267,3 KB · Weergaven: 2
  • IMG_1159.jpeg
    IMG_1159.jpeg
    213,7 KB · Weergaven: 2
Was idd gezellig.

Nog dank aan Clank voor het advies.

Zoals met @Clank en @Zwetje afegesproken zorg ik ervoor dat dit apparaat er in maart staat
IMG_2485.jpeg

Hier mijn plan zodat er iig iets bekend is.
Wat moet er aan gebeuren met legenda:

*mooi als ik er aan toekom/niet noodzakelijk
** belangrijk
*** moet gebeuren

Blok er weer in***
Kettinng kast vervangen***
Kettingset vervangen***
Remlicht schakelaar achter werkend krijgen. Die is er mee opgehouden toen ik er een op de voorrem monteerde. (als ik de onderdelen bestel zal ik nog wel even met Clank bomen over wat ik moet bestellen, komplete remsleutel of alleen het vaantje)**
Afstelling carburateur/ontsteking*
Nieuwe spiegels *
Nieuwe teller manchetten*


Ik regel zover het kan volgende week alvast vervoer van Arnhem naar Eck en Wiel via het werk. Ik zal op het werk het remankerplaat met achternaaf even schoon spuiten voor de motor naar Zwetje gaat. De rest regel ik met Zwetje als er een datum bekent is. Graag zou ik daar ook even een meldinkje van krijgen.

Bedoeling is dat ik er rijdend mee vertrek.

@Umop3p1sdn zou je me even een pb kunnen sturen?
 
IMG_6007.jpeg
 

Bijlagen

  • IMG_6006.jpeg
    IMG_6006.jpeg
    290,2 KB · Weergaven: 3
  • IMG_6008.jpeg
    IMG_6008.jpeg
    152,9 KB · Weergaven: 2
  • IMG_6015.jpeg
    IMG_6015.jpeg
    220,6 KB · Weergaven: 2
Gelukkig viel de schade mee Clank!
Echt super grappig eigenlijk. Je zag er niks aan. En optillen viel ook weer reuze mee.

Maar toen ik wilde vertrekken was het zo glad dat de bok ook gewoon over het beton schoof. Moesten we met z'n 2en doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan