MF 't Gooi Nummer 140 > Eindelijk warmte

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Fox: :')
full


FnS lekker gegeten?

Lank: leuk! Waar ga je heen?
 
Pottendijk, Emmen. :)

Zot, waarschijnlijk heb je gelijk...maar het ding heeft nu al drie weken stil gestaan terwijl ik aan de schokdemper aan het rommelen was, nu wil ik eerst eens rijden.
 
FnS lekker gegeten?

Weinig gegeten, lekker bijgekletst ;)

Bij Hamdorff in Laren, lekker eten, prijs valt iedere keer weer mee.
Aanradertje :Y



@TT-gangers, veel plezier morgen, hopelijk mooie wedstrijd en redelijk weer
Misschien 's middags wel weer even kijken bij de 'uittocht' op de A28 morgen, altijd geinig.
 
En we zijn er weer...

En jawel... Wat heb ik gedaan... Jawel... Nu de trap op gevallen... Moest even rennen want ging naar een concert in de schouburg van t jeugd orkest. Buurvrouw stond voor de deur, dus even snel naar beneden en weer terug naar boven... Ga ik weer... Weer op mijn pols en nu doet mijn knie helemaal moeilijk... |( B|
Schiet toch niet op zo... Nou ja, hopelijk zo een beetje slapen, en dan morgen bij phoentje in de auto kruipen..

Beloofd spannend te worden *O* *O*


Een ezel stoot zich over het algemeen...... :')

Jeetje joh, nou is het klaar hoor ;)

full
 
Mogguh


Wordt een mooie droge dag, regen is vannacht al over gekomen en plots is er gewoon zon volgens t knmi vandaag. *O*

Tot straks op de TT
Ik ga maar eens de douche in, hopelijk geen highsider in de badkamer :+ brokkenpiloot..
 
Mogguh! :Z

Richting TT?

7 uur vertrekken onder Stichtse brug (Carpoolplaats) langs de A6.

Voor mij nog niet zeker of ik met de motor ga of niet.. motregen mag, maar bij een flinke bui stap ik in de auto

p.s.: al kan ik dan wel de bij Bikergear nieuw aangekochte textielkleding uitproberen :)

A6: Hollandse brug! :Y

A27: Stichtse brug! :')

Hef a nais dee! :P

Fox: Careful! :o
 
Laatst bewerkt:
@ SD: Het is de Stichtse Brug, dus die langs de A27 ;)

Weersvoorspelling is ineens droooooooooog *D 8-)

Fox tot zo! En ik zorg wel dat ik voor jou de trap van de tribune op loop O-) ;)
 
Dat moet, anders krijgt hij zijn 12e plek op de grid niet zeiden ze gisteren op BBC
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan